Bulletstorm bola kriticky veľmi dobre prijatá hra a o to väčšie prekvapenie. S predajmi to však bolo podstatne slabšie.
Šéf Epic Games, Mike Capps, prezradil, že hoci o pokračovaní Bulletstormu uvažovali a dokonca naštartovali aj nejaké počiatočné práce na projekte, napokon presunuli tím People Can Fly na odlišný projekt. Napriek tomu, že by rád videl viac zo sveta Bulletstorm, nemá momentálne o čom hovoriť.
Samozrejme, určite k tomu prispel aj neúspech PC verzie, špeciálne oproti konzolovým verziám hry. Capps povedal: „Spravili sme PC verziu Bulletstormu a veľmi sa jej nedarilo, pravdepodobne hlavne kvôli vysokému pirátstvu. Jasné, nebol to zrovna najlepší port, ale pirátstvo bolo naozaj zásadným problémom.“
Ehm, možno bola hra na PC neúspešná práve kvôli tomu, že sa jednalo o jeden z najotrasnejších PC portov v histórii video herného priemyslu?