Kingston dnes oznámil spustenie novej marketingovej kampane, orientovanej na spotrebiteľa s názvom "Dedicated to Performance" (česká lokalizácia nesie názov „Využijte svůj počítač na maximum“). Cieľom kampane je zoznamovať spotrebiteľa s prednosťami technológie SSD diskov náväzne na aplikácie a nároky na výpočtový výkon, ktoré každý deň používajú.
V spolupráci s miestnymi partnermi predajného kanálu spoločnosti Kingston Technology sa kampaň zameria na zdôraznenie možností, ako práve SSD disky môžu byť ideálnou voľbou pre upgrade pre všetkých, ktorí očakávajú zásadné zvýšenie výkonu svojich počítačov.
"Základným kameňom stratégie vývoja produktov Kingston je spoľahlivosť a naša spoločnosť vynakladá veľké úsilie, aby sme boli ďalej, než je v našom obore obvyklé – či už s ohľadom na detaily, kvalitu produktov a ich spoľahlivosť. Stručne povedané: značka Kingston znamená 'využiť svoj počítač na maximum´," hovorí Kirsty Millerová, riaditeľka marketingu spotrebných produktov spoločnosti Kingston Digital. "Táto oblasť produktov býva tradične chápaná trochu sterilne, ale cieľom súčasnej kampane je vniesť do nej ľudský a emocionálny dotyk, aby sme nadviazali živší kontakt s našimi zákazníkmi."
Vybraní partneri v každom regióne budú úzko spolupracovať so zástupcami predajného kanálu spoločnosti Kingston na vytváranie celej škály nástrojov a informácií, ktorých hlavným účelom bude odbúrať zavádzajúce mýty a informovať spotrebiteľa o prínosoch produktového radu SSD diskov Kingston.
Všetci partneri budú mať prístup k nástrojom v rámci tejto novej kampane, ktoré budú k dispozícii na internete s cieľom využitia pre oslovenie spotrebiteľov všetkými účinnými aspektami. Budú si môcť sťahovať e-maily, videá a obrázky vytvorené v rámci kampane "Dedicated to Performance" a dokonca získajú prístup k sprievodcom pre predajcov, ktoré pomôžu vzdelávať ich personál i spotrebiteľov, aby si vedeli zvoliť vhodný SSD disk pre daný účel. Podrobnejšie informácie sú k dispozícii na stránkach českého partnera kampane, ktorým je spoločnosť Alza.
Kampaň "Dedicated to Performance" budú podporovať početné propagačné akcie so sprievodnými ponukami znížených cien alebo iných výhod, ako aj integrované kampane na sociálnych sieťach, vytvorené s cieľom posilniť predaj a zvýšiť záujem zo strany partnerov obchodného kanálu.
V Českej republike je v súčasnej dobe partnerom kampane „Využijte svůj počítač na maximum“ spoločnosť Alza, ktorá prináša výrazné zľavy prémiového disku Kingston HyperX SSD 3K alebo disku Kingston SSD NowV +200.
"S veľkým potešením spúšťame marketingovú kampaň zameranú na spotrebiteľov, do ktorej chceme zapojiť našich partnerov v rámci predajných kanálov, aby sme čo najviac zviditeľnili produktový rad SSD diskov Kingston SSDNow," hovorí Gill Tailor, riaditeľ marketingu predajného kanála v EMEA spoločnosti Kingston Technology. "Chceme využiť zladenú a pôsobivú vizuálnu identitu, aby sme dosiahli účinnejšie a väčšie odozvy našej značky a, samozrejme, aj vyšší dopyt po SSD diskoch."
Zapojte sa do tejto kampane a vaše predaje stúpnu raketovým tempom. Ďalšie informácie môžete získať tu.