Acer EMEA prichádza s novou reklamnou kampaňou s názvom “Objav svoje skryté vášne“ a vytvára tak silnú základňu, na ktorej predstaví nový slogan pre podporu predaja notebookou Acer “explore beyond limits” . Táto kampaň, ktorá na trh uvádza najnovší Aspire S5 Ultrabook™, je jednou z najvätších marketingových investícií Aceru pokiaľ ide o tvorivý rozvoj a rozsah v médiách.
Kampaň s novým sloganom “explore beyond limits”, otvára novú kapitolu v histórii značky. Digitálna revolúcia podnecuje túžbu ľudí učiť sa, spolupracovať, tvoriť a posúvať hranice, zatiaľ čo technológie otvárajú nové svety, ktoré je možné objavovať, a schopnosť zkúmať ich ako nikdy predtým. Vyvinul sa nový, globálny zákazník, ktorý báda a objavuje. Acer týmto zákazníkom hovorí “moderný prieskumníci“ a usiluje o to, aby im poskytol nástroje potrebné pre cestu do hlbín vlastných možností a k objavovaní za hranicami možností. Sila objavovania je pre Acer kľúčová, či už je vyjadrená novými produktmi, novými prístupmi k predaji alebo novými spôsobmi komunikácie.
Walter Deppler, marketingový riaditeľ Aceru, hovorí: “Kampaň vyzýva zákazníkov k zamysleniu sa nad značkou Acer a nabáda ich k tomu, aby prehodnotili svoj pohľad na to, čo Acer prezentuje a čo všetko môžu naše produkty pre zákazníkov urobiť. Pre nás v Aceri je hnacím motorom vášeň pre technológie, schopnosť umožniť ľuďom objavovať a tvoriť. Pomáhať ľuďom posúvať sa za hranice ich možností, podnecovať zvedavosť a túžbu objavovať s našimi výrobkami, to všetko vnímame ako našu zodpovednosť.“
Tenký, rýchly a výkonný Acer Aspire S5 Ultrabook hraje v kampani hlavnú úlohu, keď umožní Kieferovi Sutherlandovi objavovať za hranicami jeho možností. Kiefer Sutherland, ktorého poznáme väčšinou ako Jacka Bauera z kultového televízneho seriálu ’24, používa Aspire S5, aby objavil svoju skrytú vášeň pre pečenie tortičiek. Ale keďže ide o Bauera, neoblečie si ozdobnú zásteru a nevyberie z kuchynskej linky cukrársku zdobičku, svoje tortičky pečie pomocou výkonných vŕtačiek a plameňometu. V priebehu pečenia využíva rôzne funkcie svojho počítača Aspire S5 Ultrabook™, aby zaznamenával, tvoril a doviedol vzhľad svojich tortičiek k dokonalosti.
{embed_video }
Reklamu točil v centre Los Angeles niekoľkonásobne ocenený režisér Ivan Zacharias, ktorý sa postaral o to, že v nechýba akcia, humor a autenticita.
Kampaň “Objav svoje skryté vášne“ bude tvoriť kľúčovú časť marketingovej stratégie Acer EMEA v druhej polovici roku 2012 a podporí rozvoj značky Acer a predaj všetkých jej produktov v najrôznejších obdobiach roku. Kampaň pobeží online naprieč celou EMEA v televízii, kinách, tlači, vonkajšej reklame a na sociálnych sieťach na kľúčových trhoch vo Francúzsku, Nemecku, Rusku a Veľkej Británii.