…pokiaľ by naň boli peniaze a extra čas. Typický problém množstva tvorcov videohier dostihol aj štúdio Avalanche, ktoré malo s hrou pre viacerých hráčov v Just Cause 2 veľké plány. V rozhovore pre Eurogamer sa takto vyjadril šéf vývojárov z Štokholmu, Christofer Sundberg.
Podľa Sundbergových slov spoločnosť nad mutliplayerom počas vývoja uvažovala, ale jeho implementácia by bola príliš náročná, a tak z plánov zišlo. "DIskusia o hre pre viacerých hráčov prišla neskoro a ak prihliadneme aj na to, čo sa vtedy dialo v Eidose a Square Enix, bolo to veľké a ťažké rozhodnutie," vysvetľuje Sundberg.
Ak by sa predsalen švédske lavíny rozhodli vložiť do hry multiplayer, potrebovali by poriadnu časovú a finančnú injekciu. Hráči ale nemusia zúfať – okrem neoficiálneho módu do Just Cause 2, ktorý pochválil aj samotný Sundberg, sa môžu tešiť na to, že ďalšie pokračovanie dobrodružstiev Rica Rodrigueza multiplayer určite bude obsahovať.