Pred šiestimi rokmi sa na hernú scénu ako veľká voda prihnala kvalitná real-time stratégia z prostredia druhej svetovej vojny. Company of Heroes svojim takmer filmovým spracovaním uchvátila ako hráčov, tak aj recenzentov. Vývojári z kanadského Relicu ale uisťujú, že v dvojke sa okrem atmosféry zamerajú tiež na strategické prvky.
Quinn Duffy, jeden z vedúcich vývojárov, chce odmeňovať chytrých hráčov. „Aby hráč v Company of Heroes 2 uspel, musí byť chytrý a agresívny v rýchlom rozhodovaní. Chceme, aby inteligentní hráči boli schopní maximalizovať hodnotu ich jednotiek. S kvalitnou obranou, krytím a pohybom dokáže chytrý hráč narobiť obrovské problémy aj s tromi oddielmi.“
K takýmto výkonom by mal dopomôcť tzv. „TrueSight“ sýstem. Podľa Duffyho slov dáva každej jednotke jej vlastnú líniu pohľadu alebo viac možností pohybu. Taktické elementy má posilniť aj dynamické počasie, čo bude vzhľadom na umiestnenie na východnom fronte veľmi príťažlivé. Kto by, samozrejme, okrem vojakov, nechcel zažiť snehové búrky alebo lámanie ľadu?
„Pokrývame celé trvanie bojov na východnom fronte, pričom iba ich polovica sa uskutočnila počas zimy. Boli tam jar, leto, jeseň… počasie a prostredie malo jednoducho veľký vplyv na obe strany,“ vysvetľuje Duffy.
Company of Heroes 2 vyjde na PC začiatkom budúceho roka.