Síce je ešte len október, no spoločnosti už začínajú myslieť na vianočný marketing a snažia sa ponúkať svoje produkty zákazníkom rôznymi spôsobmi. Výnimkou nie je ani Sony, ktorá sa okrem iného rozhodla pre outdoorovú reklamu vo forme Playstation Vita Truck.
Touto cestou chcú priblížiť konzolové hry aj vodičom a spolujazdcom na najfrekventovanjších cestách Českej republiky a Slovenska. Vizuál kampane na PlayStation Vita zobrazuje samotnú hernú konzolu spoločne s vizuálom z hry Everybody’s Golf a sloganom “neobmedzená zábava do vašich rúk.”
“Reklamné médium ADTRUCKS.EU sme využili už minulý rok, pri propagácii hry inFamous 2 pre PlayStation 3 a stretlo sa to s veľkým úspechom medzi našimi fanúšikmi a zákazníkmi. Plánujeme toto médium pravidelne zaraďovať do svojich outdoorových kampaní, najmä kvôli dobrým ohlasom, podporou predaja v rámci ČR/SR a v neposlednom rade aj kvôli dobrému pomeru cena a výkon, ktorý ťažko dosiahneme pri inom outdoorovom médiu” hovorí Antonín Srp, Channel Manager PlayStation CZ/SK.
“Ku kampani vždy plánujeme aj dodatočné podporné aktivity, pomocou ktorých do našich kampaní zapojíme aj našich fanúšikov a potenciálnych klientov.“