V rozhovore pre Xbox magazín OXM herný dizajnér Treyarchu David Vondehaar povedal, že je spokojný s modifikáciami ktoré boli robené pre pôvodný Infinity Ward IW engine.
„Každý kto príde k tomuto enginu si hneď spomenie, že je to tých 60 snímkov za sekundu ktoré miluje“ povedal Vondehaar. „Ľudia radi rozprávajú o našom engine, ale pravda je taká, že to nieje ten, ktorý sme prvý krát použili pred šiestimi rokmi, tento sa nepodobá na žiaden iný, vystrihli sme UI systém, rendrovanie a osvetlenie sú nové, jadro hracieho systému je úplne nové.“
„Ja to neviem pochopiť“ povedal Vondehaar. „Beží to na 60 fps a je to nádherné. Prečo by kvôli tomu mal byť niekto rozčúlený?“
Call of Duty: Black Ops 2 funguje na IW 3 engine a bude dostupné na PS3, Xbox 360 a PC 13. Novembra. Pre Wii U bude hra dostupná pri spustení konzoly.