Teda aspoň čo sa týka samotnej značky. Je totiž najlepšie predávanou hrou v histórii značky v rámci otvorenia predaja. Od svojho uvedenia sa predalo 3,4 milióna fyzických kópií Tomb Raider. Pre Crystal Dynamics je to zatiaľ najväčšia hra, pričom spracovali hlavne singleplayerovú časť hry. S multiplayerom im pomohli kolegovia z Eidos Motreal. A ako to všetko dopadlo, to si môžete prečítať v recenzii.
„Bol to najväčší prvotýždňový predajný úspech v histórii značky, a to sme iba niekoľko týždňov od začatia predaja. Zároveň to bol zatiaľ aj najlepší začiatok predaja v roku 2013“, povedal Darrell Gallager, šéf štúdia. „Takže sme veľmi šťastní s takýmto výsledkom. Sme tam, kde sme chceli byť, a cítime, že sme na správnej ceste dosiahnuť čokoľvek, čo sa nám zažiada.“
Posledný Tomb Raider je usadený na druhom mieste predaja, odkedy sa začal predávať. Ak sa započítajú aj digitálne distribúcie, predalo sa hry už približne 6 miliónov kusov. Takže môžeme pokojne povedať, že reštart série sa podaril.
Napriek úspechu, tieto čísla nie sú dosť „vznešené“ pre Square Enix, ktorý „zlyhal v dosiahnutí“ ich cieľa. Zmiatlo nás ako hra, ktorá mala najväčší opening v prvom štvrťroku, stále nedosiahla bod zlomu. Vývojový rozpočet sa nafukuje ohromnou rýchlosťou a vyzerá to tak, že Square Enix investoval viac, než bolo potrebné.