Potreba hier a konzôl byť neustállne online, je momentálne horúcou témou v hráčskej komunite. Microsoft sa o tom presvedčil sám po vlne kritiky, keď oznámil že next-gen Xbox má túto funkciu podporovať. Na jej spoľahlivosti nepridalo na váhe ani vydanie nového SimCity, ktoré malo od vydania fatálne problémy, z veľkej časti spôsobené práve touto funkciou. A ako čerešnička na torte, sa včera na twitteri objavili dohady že by vždy-online funkciu, mali podporovať aj tituly ako Assassins Creed 4 a Watchdogs.
Či sa vám to už páči alebo nie, u takého Watchdogs je to veľmi pravdepodobné. Keď si spomeniete na konferenciu Sony, kde bol Watchdogs ukázaný na PS4, bolo povedané že hra je hlavne o hyperkonektivite. Neskôr vo videu bolo ukázané, ako počas hrania môže cudzí hráč vojsť do vašej hry a sťažiť vám život, napríklad ovládaním priemyselných kamier.
Čo sa týka Assassins Creed série, tu Ubisoft už čo to v tejto oblasti skúšal. Assassins Creed 2 pôvodne vyžadoval online konektivitu, ale od tejto funkcie bolo neskôr upustené kôli vlne kritiky. To nespomínam ani to že Ubisoft koncom minulého roku oznámil, že upúšťa od DRM ochrany, čiže ak sa tieto dohady potvrdia, fanúšici nebudú asi zrovna nadšení.