V dnešnej dobe sa hrateľné demoverzie hier už ani veľmi neoplatí vytvárať. Dôvodov je viacero. Vytvoriť kvalitnú demoverziu plnej hry nie je len tak, je to priam hotová veda. Napríklad, môžete vydať časť hotovej hry ako demo, lenže potom, v prípade plnej verzie si budete musieť už raz prejdenú časť v deme, prejsť znovu. Našťastie to v Soul Sacrifice vyriešili šikovne.
Šikovne znamená, že uložené hry, ktoré nahráte v deme, si budete môcť preniesť do plnej verzie hry. Demo obsahuje celú prvú kapitolu, pričom zahrať si môžete aj multiplayer s až troma kamarátmi. Z bežných dôvodov si ale multiplayer budete môcť zahrať až po oficiálnom vydaní hry, kedy budú aj spustené servery.
Takto môžete preskočiť zopár hodín zo začiatku a získať tak náskok pred ostatnými. Mimochodom, len hraním dema a následným prenesením do plnej hry môžete získať unikátny „Spirit Heart“ gem, ktorý vám dovolí si vyvolať pomocníka v boji, golema.
„Dôvod číslo jedna pre demo Soul Sacrifice je množstvo obsahu, ktoré chceme hráčom ukázať a tak ich aj nalákať do tohto sveta,“ povedal tvorca Keiji Inafune. „Vieme, že odrezať maličký kúsok z hry a hovoriť „nie je táto časť zábavná?“ neukáže hráčom plný potenciál hry. Preto sme sa rozhodli tak, že v porovnaní so štandardnými demami sa toto stane dôležitým prvkom. Veríme, že hráči toto nebudú vnímať negatívne a dúfame, že sa nebudú citiť ako „už sme hrali dosť“.
Hra oficiálne vychádza 30 apríla.
Osobne si myslím, že je to dobrý nápad, vydať prvú kapitolu skoro ako samostatnú hru zadarmo, teda aj singleplayer aj multiplayer. Takto dostanú hráči možnosť vyskúšať si takmer všetko z hry. Pamätáte si nejaké dobré demo, ktoré ste hrali? Aké bolo vlastne posledné demo, ktoré ste hrali? V mojom prípade to bolo demo na Call of Duty 4: Modern Warfare a hral som to aspoň tucet krát. To ma dokonca presvedčilo si kúpiť originál (pretože som to na tej mojej kalkulačke som to rozbehal).