Hoc legendárne predmety prešli už viacerými zmenami, aby sa stali kvalitnejšími, stále sú prípady kedy sú horšie než mnoho bežných rare predmetov. Hráči tak ani nemôžu byť nadšení, keď im z času na čas padne legendárny predmet, pretože je stále veľká šanca, že pôjde na predaj za pár zlatiek do obchodu.
Dizajnér z Blizzardu, Travis Day, to uznáva ako problém, a v štúdiu sa vraj snažia robiť všetko pre to, aby každá legendárka bola vzácna. Takým príkladom je Hellrack kuša, ktorá hoci má slušné dps, no na konci potravinového reťazca ju držia najmä prídavné vlastnosti. Tie sa žiaľ nechytajú tým, u napríklad Manticore kuši, poprípade u náhodných rare kušiach. Ďalšie výrazné zmeny môžeme teda očakávať v tomto smere.
Zdroj: gameranx.com