Časté témy na oficiálnych fórach Star Citizenu ohľadne konzol vyprovokovali Christophera Robertsa, aby sa k tomu vyjadril vo vlastnej téme. Treba poznamenať, že v jeho podaní ide o naozaj bravúrnu reč, a kto nemá problém s angličtinou, môže si prečítať lepší originál. “Star Citizen je PC hra. Nikdy nebude prispôsobovaná nižším platformám”.
Absolútne odmieta, že by hru osekali o jej funkcie len pre to, aby spĺňala podmienky slabšieho hardwaru, teda nehrozí, aby sa hra dostala na PS3 či Xbox 360. Čo sa týka podpory next gen konzol, žiadne plány zatiaľ nie sú. No prezradil, že ak Sony a Microsoft dovolia aktualizovať kód a dáta bez obmedzení a bez otravných QC procedúr, a ak povolia Star Citizen komunite voľne komunikovať aj medzi platformami, potom zváži podporu ich konzol.
Tento človek evidentne vie, o čom hovorí, a toto územie má dokonale zmapované. Okrem vyššie spomenutého sa vyjadril aj k ďalším nevýhodám konzol, ďalej skritizoval DirectX a podporil jeho náhradu AMD Mantle, Microsoft za slabú podporu PC gamingu a slabý výkon Mac počítačov. Prácu Apple zhodnotil ako protiklad toho, čo miluje na PC, Bungie a Epic označil za predané konzolovej platforme pre vidinu veľkého zisku, a ešte by sa dalo pokračovať o tom, že vidí Star Citizen ako väčšiu hru než všetky AAA konzolové hry okrem GTA a CoD. Vyčerpávajúce…