Už dlhšie sa špekuluje, že Halo: Reach bude podporovať pohybové ovládanie Natal v dobe svojho vydania koncom tohto roka. A pri pohľade na uniknuté in-game screenshoty sa zdá, že tieto špekulácie sú založené na pravde.
Najprv sa pozrieme na tieto dva screeny, jeden zobrazuje Halo 3 a druhý Halo 3: ODST a na oboch je zobrazená streľba. Všimnite si, že zameriavací kríž sa v obidvoch prípadoch nachádza v strede obrazovky.
A teraz sa pozrime na ďalší screenshot. Červený zameriavací kríž (nachádza sa v červenom štvorci) je úplne mimo stredu a je ďaleko na ľavej strane obrazovky. Vyzerá to podobne ako zameriavanie, ktoré sme mohli vidieť pri FPS hrách na Nintendo Wii ako je Dead Space: Extraction a Call of Duty: Modern Warfare Reflex, v ktorých je na zameriavanie použitý pohybový ovládač.
Je samozrejme možné, že sa jedná o lag alebo chybu hry, vzhľadom na to, že screeny pochádzajú z vývojovej verzie hry. AAA titul akým bude Halo: Reach môže ukázať, aké sú schopnosti technológie Natal pri presnom ovládaní FPS hier.
zdroj: connectedconsoles.com