Hideo Kojima, tvorca série Metal Gear Solid, ponúkol rozhovor o otvorenom svete v nadchádzajúcej hre Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes. Na Twitteri Kojima uviedol, že „vzhľadom k tomu, že MGS GZ je skutočná stealth hra, a tak trochu simulátor, je mierne odlišný od ostatných hier s otvoreným svetom. V iných hrách majú hráči istý cieľ v podobe chackpointov, ako napríklad A→B→C→D→E→F→cieľ."
„Cut scény sú zahrnuté v každom kroku a to vťahuje hráča do hry. MGS GZ umožňuje hrať misie v otvorenom svete úplne slobodne. Je na hráčovi, ako bude hrať takticky, navyše musí pozerať na to, ako sa evakuuje. Takže po tom, čo prejdete hru, ju budete chcieť hrať znova a znova dookola. Príbeh sa prenáša z misie do misie, ale budete mať absolútnu slobodu,“ povedal Kojima.
Posledné vyhlásenie o tom, že príbeh by mohol byť dokončený do dvoch hodín, môže byť skreslené a dojmy z výpovede Hidea Kojimu naznačujú, že hra by mohla byť o dosť dlhšia. Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes vyjde 18. marca v Severnej Amerike a 20. marca v Európe pre Xbox One, PS4, PS3 a Xbox 360.
Predobjednajte si Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes v e-shope GameExpres.sk.