V rámci tejto spolupráce sa štúdiá budú medzi sebou deliť o svoje technické vedomosti, nakoľko obe hry sú vyvíjané na CryEngine. Chris Roberts sa pre takýto krok rozhodol po tom, čo videl trailer k hre od Warhorse. Chrisove slová na adresu Kingdom Come: Deliverance boli takéto: “Kingdom Come nie je len dobre vyzerajúca hra, ale je to niečo, od čoho by sa náš Star Citizen tím mohol čosi priučiť”.
To, čo Chrisa najviac oslovilo, boli postavy a ich oblečenie. Natoľko ho to zaujalo, že sa rozhodol kontaktovať vývojárov a spýtať sa ich na túto tému. Ako sa vyjadril, Star Citizen nepotrebuje sedliakov a rytierov, no potrebuje robustný systém pre tvorbu charakterov. Nakoniec z toho vznikla spolupráca, kde si tímy budú navzájom vymieňať svoje tajomstvá ohľadom práce s CryEnginom. Konečne počujeme aj o niečom inom, než len súdnych sporoch medzi firmami z herného priemyslu.