Včerajším dňom bol vydaný masívny patch, ktorý okrem iného priniesol zmeny v kľúčových oblastiach hry. Ide o predprípravu na prichádzajúce rozšírenie Reaper of Souls. Zoznam zmien je priveľký preto upozorníme len na tie najdôležitejšie. Tým je v prvom ráde systém získavania predmetov. Odteraz bude výrazná šanca, že získaný predmet bude prispôsobený hráčovej postave. Legendárne a setové predmety sa stávajú naviazanými na hráčov účet, odovzdať ich inému hráčovi je možné len do 2 hodín od nájdenia predmetu, pričom hráči pri nájdení predmetu museli byť v spoločnej hre.
Ďalšou dôležitou zmenou je, že Blizzard sa rozhodol kompletne prekopať systém náročností hry, ktorý sa s Diablom vezie už od prvého vydania! Týmto boli náročnosti Nightmare, Hell, a Inferno z hry odstránené. Nakoľko v hrách je dnes moderné robiť všetko automatické, tak level monštier sa od tohto momentu bude zvyšovať súmerne s hráčovým levelom. Avšak náročnosti z hry nevymizli, boli pridané odlišné. Bude možné si vybrať z Normal, Hard, Expert, Master, a Torment. Posledná z menovaných bude mať možnosť ešte šiestich ďalších navýšení náročnosti.
Pridané už boli aj sociálne funkcie ako napríklad klany, o ktorých sme už písali. Patch 2.0.1 poskytuje ešte neskutočne rozsiahli zoznam úprav a noviniek, no pre tento článok radšej stačí lebo veríme, že už toto niekomu zrejme príde pridlhé na čítanie. Zvyšok nádielky nájdete tu.
Predobjednajte si Reaper of Souls, nové rozšírenie pre Diablo 3, v e-shope GameExpres.sk.