Koľko ľudí, toľko chutí, vravieva sa. Toto porekadlo dokonale platí aj pre v súčasnosti boom prežívajúci Early Access na Steame, ktorý začínajú využívať stále väčšie množstvá vývojárov. Aj keď môžete mať na túto problematiku vývoja hier, samozrejme, svoj vlastný (možno aj značne negatívny) názor, štúdio inXile Entertainment sa rozhodlo podeliť so svetom o svoje nadšenie z tohto spôsobu vývoja, vďaka ktorému teraz Wasteland 2 vyzerá ešte lepšie, než na začiatku vývoja plánovali.
Narozdiel od kickstarterovských plánov má dnes Wasteland 2 približne dvojnásobnú veľkosť, je omnoho vybrúsenejší a celkovo lepší, za čo tvorcovia ďakujú aj systému na Steame. Thomas Beekers sa vyjadril v zmysle, že hra sama o sebe už mohla byť vonku niekoľko mesiacov, ak by sa nerozhodli staviť kartu na Early Access, no bola by taktiež menej vyvážená a v nie takej veľkosti, v akej nám ju ponúknu už o pár týždňov. Podľa jeho slov sa nič nevyrovná tomu feedbacku od hráčov, akého sa im dostalo počas posledných mesiacov.