Ani 7 rokov vývoja ambiciózneho MMO Titan nestačilo spoločnosti Blizzard, aby jeho vývoj dotiahlo do konca. Hra nebola nikdy ohlásená, no čriepky z jej búrlivej prípravy sem tam prileteli medzi hráčov, aby sa dozvedeli, že sa niečo mení, ruší či prerába. Titan sa po tomto dlhom období teda definitívne ruší a pridáva sa k nikdy nedokončeným titulom ako Starcraft: Ghost a Warcraft Adventures.
Tvorcovia sa v rozhovore pre web Polygon vyjadrili, že ukončiť Titan bolo veľmi ťažké rozhodnutie, rovnako ako v prípade dvoch vyššie zmienených hier. Podľa Chrisa Metzena, jedného z popredných autorov hry, je dôležité vedieť, kedy treba odísť. V celom vývoji sa v podstate už začali strácať už aj oni sami, a to nie je pre tvorbu hry veľmi pozitívny ukazovateľ.
Môžeme len hádať, ako by Titan vyzeral, pretože nikdy neboli zverejnené screeny, videá či dokonca ani koncepčné arty. Podľa informácií na Wikipédii sa tématicky nemal Titan dotýkať so žiadnou z doteraz vydaných hier, malo ísť o niečo úplne nové. Každopádne, Titan, odpočívaj v pokoji.