Tvorcovia Assassin’s Creed Unity vysvetľujú, prečo oba konzolové verzie hry pobežia v 900p pri 30 FPS. Konkrétne sa k záležitosti vyjadril hlavný level dizajnér Nicolas Guérin, ktorý sa nechal počuť, že 30 FPS vyznie omnoho viac filmovejšie ako doteraz plánovaných 60 FPS. Podľa neho sa v štúdiu pokúšali o 60 FPS, no nakoniec usúdili, že to proste nevyzerá reálne a navyše tou hladinou ani nič nezískate.
Guérin sa dokonca vyjadruje v mene celej hráčskej obce, ktorá podľa neho kolektívne upúšťa od méty 60 FPS, pretože 60 FPS nie je až také terno, čo sa týka kvality obrazu. 30 snímkov za sekundu bolo ich cieľom hlavne preto, lebo to vyzerá proste viac filmovo, pre akčné adventúry sa to hodí viac a dovolí to vyšvihnúť limity všetkého na maximum.
Čo si o jeho výrokoch myslíte vy?