Prinášame Vám interview s Graeme Jenningsom – producentom hry Prince of Persia: The Forgotten Sands.
Čo sa bude diať s Princom? Čo sa mu stane vo Forgotten Sands?
Ako Princ cestuje do kráľovstva jeho brata, všimne si v diaľke valiaci sa dym. S čerstvými spomienkami na udalosti v Azad-e Princ vybehne na kopec kde zistí, že pevnosť jeho brata oblieha nepriateľ. Ako sa dostáva bližšie, zisťuje, že nepriateľ postupuje, dostáva sa do vnútorných stien pevnosti a bitka sa vyvýja v prospech nepriateľa. Odhodlaný pomôcť sa Princ dostáva pomedzi nepriateľov vďaka vzniknutému chaosu s cieľom nájsť jeho brata, Malik-a. V zúfalstve zachrániť to, čo zostalo z jeho ľudu a kráľovstva sa Malik rozhodne uvoľniť bájnu Pieskovú Armádu a dúfať, že ju bude môcť kontrolovať a poraziť tak útočníkov.
Čo sa udeje keď bude Piesková Armáda voľná?
Naneštastie pre Malik-a, nie je Piesková Armáda ľahko kontrolovateľná. Armáda ľahko odráža inváziu, no mení tak ako nepriateľov aj spojencov na pieskové sochy. Za účelom obnovenia mieru v krajine svojho brata, bude musieť Princ využívať svoje schopnosti – akrobaciu, bojovú techniku, dôvtip a nové sily ovládajúce prírodu, ktoré mu pomôžu v boji proti tejto legendárnej sile.
Ako sa bude hrať Forgotten Sands? Ako sa bude ovládať Princ?
Vraciame sa ku klasickej hrateľnosti a platforme zo Sands of Time univerza čo znamená návrat akrobacie založenej na zručnosti. Známe pohyby ako skákanie cez obrovské jamy, beh po stenách a vešanie na stĺpy sú späť. Jedným z našich cieľov bolo vyladiť prostredie a ovládanie Princa, aby tieto elementy do seba dokonalo zapadali. Zameriavame sa na druh rytmu pre Princa čo spraví správne načasovanie stláčania tlačidiel potrebným pre navigáciu po leveloch. Celkovo bude ovládanie Princa podobné ako v Sands of Time.
Ak už hovoríme o „klasickej hrateľnosti,“ The Sand of Time obsahoval aj puzzle elementy…
The Forgotten Sands bude na tom rovnako. Každé prostredie sme navrhli ako „miestnosť filozofie“. Je to podobný proces ako pri Sands of Time kde dostať sa z bodu A do bodu B bolo samo o sebe trochu hádankou. Forgotten Sands je o prieskume okolia, pozorovaní a riešení puzzle pri prekonávaní zložitých prostredí.
Aký druh súbojov môžeme očakávať od Forgotten Sands?
Súboje sa vracajú ku koreňom série, no s niekoľkými zvratmi! Herný engine Anvil je veľmi flexibilný a dovolil nám priniesť niečo nové do série bojových sekvencií. V skutočnosti môže byť počas boja na obrazovke až 50 nepriateľov. Títo nepriatelia môžu používať rôzne stratégie ako obkľúčenie princa pre využitie ich vyššieho počtu vo svoj prospech.
Aby bolo možné spraviť túto situáciu zvládnuteľnou, vytvorili sme pre súboje unikátnu filozofiu – kontrolu davu. Vzhľadom na vysoké množstvo nepriateľov musí s nimi Princ bojovať súčastne, rozoštvanie nepriateľov v dave proti sebe je jeho najväčšou silou. Ako taký, ostáva súboj veľmi dynamický vďaka použitiu Princovho šermu, jeho neuveriteľného akrobatického talentu a nových síl. Hráč bude musieť využiť všetky Princove schopnosti pre obrátenie každého súboja vo svoj prospech.
Ako bude The Forgotten Sands vyzerať?
Vzhľadom na to, že Forgotten Sands je súčasťou trilógie spolu so Sands of Time, zostali sme verní vizuálnemu štýlu série. Navrhujeme hru s realistickým výzorom, no s vplyvom Arabských Nocí, ozdobeným fantastickými prvkami. Tiež sme chceli priniesť grandiózne prostredie, čoho dosiahnutie nám umožňuje grafický výkon súčasných herných konzol. Vzhľad hry sa bude odrážať v každom aspekte, vrátane prostredia, takže aj keď sa bude Malikov palác skladať z viacerých prostredí všetky budú pôsobiť vierohodne a realisticky.
Taktiež Vám prinášame niekoľko screenshotov z tejto hry:
{gallery}/novinky/POP_forgotten_sands/250210{/gallery}