Portál Eurogamer dnes urobil interview so šéfom Hello Games, Seanom Murray. Týmto malým štúdiom vyvíjaná hra s názvom No Man’s Sky nám má určite veľa čo ponúknuť. Sean Murray povedal, že pri prezentovaní tohto titulu naschvál neukázal niektoré jeho súčasti. Je podľa neho nežiadúce, aby si ľudia robili na No Man’s Sky názor ešte pred tým, ako ju začnú hrať.
Sean Murray nechce, aby ľudia No Man’s Sky škatuľkovali a aby ľudia brali túto hru iba ako ďalší survival sandbox, keďže tých je už na trhu príliš veľa. Každopádne je tu pár dôvodov, prečo tento titul za survival sandbox považovať.
No Man’s Sky totiž nebude mať žiaden príbeh. Zámerom hráčov by malo byť dostať sa čo najbližšie ku stredu galaxie kvôli drahým surovinám, a teda získať možnosti zarobiť viac peňazí na vylepšenie lode. Znie to jednoducho, no po oddialení in-game mapy zistíte, že to také jednoduché nebude. V jednej galaxii je obrovské množstvo hviezd a každá z týchto hviezd má vlastnú sústavu. Prejsť z jednej strany mapy na druhú zaberie hráčovi bez warp pohonu približne 100 hodín.
Preto bude aj šanca, že sa pri hraní stretnete s iným hráčom veľmi nízka. Do hry budú teda implementované aj NPC, ktoré ale nerozoznáte od živých hráčov.
Po pristátí na planéte sa vám otvorí úplne nový svet s novými možnosťami. Jednou z nich, najviac pripomínajúca sandboxy typu Minecraft, je ťažba surovín. Môžete preskenovať povrch planéty a zistiť, kde sa tieto suroviny nachádzajú a následne ich vyťažiť. Granátmi. Na ťažbu sa budú používať granáty pripomínajúce energetické gule, ktoré zničia istú časť prostredia a zanechajú po sebe kráter. Možnosť ničenia prostredia určite pridá do hry okrem ťaženia aj množstvo možností. Murray naznačil.
Určite sa máme na čo tešiť, táto hra nám má čo ponúknuť aj s prvkami známych hier ako DayZ alebo Minecraft.