Hoci God Hand zostáva kultovou klasikou, tvorca hry Shinji Mikami je toho názoru, že to pokazil. Otec Resident Evil vyhlásil, že hra nemala byť tak tajomná a všetko to bolo kvôli tomu, že dostal príliš veľa voľnosti k tvoreniu.
Povedal: „Vydal som už mnoho titulov a mám pocit , že, zrejme špeciálne v prípade God Hand,som dostal príliš veľa voľnosti na robenie takej hry, aká sa mi páčila. Nepredávala sa príliš dobre.“
Po úspešnom vydaní hry Bayonetta sa zdá, že Mikami sa snaží osloviť širšie publikum a verí, že to bude s ďalším titulom od Platinum, Vanguish, pokračovať:
„Určite ideme za niečím, čo sa bude trocha viac masovo predávať, čo zaujme širokú verejnosť. Určite širšiu ako mal God Hand. Vedeli sme, že to sú body, ktoré sme museli od samého začiatku riešiť a Vanquish je toho výsledkom.“
Bez ohľadu na to, či s Mikamiho názorom na God Hand súhlasíte, alebo nie, treba uznať, že takýto postoj vývojára, ktorý si dokáže uznať že jeho dielo nie je dokonalé a vie poukázať na chyby, si zaslúži rešpekt. Je mnoho vývojárov, ktorým by trocha sebakritiky taktiež určite nezaškodilo.
zdroj: destructoid.com