Magazín Escapist nám "vykúzlil" dvojstránku z rozhovoru so slávnym producentom spoločnosti RED Tomaszom Gopom o ich veľmi očakávanom pokračovaní hry The Witcher.
" Zaklínač je majster v šermovaní a mutant, tak bol pre nás veľmi dôležitý jeho pohyb a výzor a to aby veci, ktoré robí rýchlejšie a silnejšie ako ktorýkoľvek muž vyzerali skutočne," pokračoval.
"Ak hľadáte taktiky na boj, určite budete chcieť vyskúšať rôzne údery, kombá a spôsoby ako ich skombinovať s mágiou. Ale ak ste za rýchle a bezbolestné súboje, môžte vyskúšať vaše zmiešané tlačidlá na boj – Myslím si, že existujú aj ľudia, ktorí hrajú RPG hry, no o boj sa veľmi nestarajú, pretože je to hlavne príbeh, ktorý ich drží v hre. Zrealizovali sme dvojitý prístup k boji v hre – ale ak vás to nebude baviť, môžte si zvoliť ľahší stupeň obtiažnosti a je to."
"Proces varenia lektvarov je podstatnou časťou vysokej úrovne lovu príšer. Urobili sme aj alchýmiu vo forme mini-hry. Môžte taktiež ručne ovplyvniť proces varenia lektvarov a dostať tak niečo jedinečné.," vysvetlil.
"Ale potom znova – ak na to nemáte, tak predvolená alchýmia je oveľa jednoduchšia ako v hre The Witcher."
zdroj: gamebanshee.com