Nová meta, nové skiny, nová mapa, nová sezóna, nové itemy, noví hráči, pár pohoršení a nekonečný boj bohov.
V tomto článku by som sa chcel venovať okrem videohry SMITE aj niekoľkým zaujímavých témam, ktoré momentálne obklopujú tento titul. Samozrejme už niekoľko dní sa hráči SMITE môžu tešiť z novej väčšej aktualizácie 5.1, ktorá priniesla novú metu, novú mapu a iné. Zaujímavé sú aj nové itemy, či netradičná téma migrácie hráčov z videohry Paragon do SMITE. Poďme ale pekne po poriadku.
{embed_video }
Čo je to SMITE?
SMITE je akčná MOBA, ktorá má pohľad z tretej osoby. Vývojárom tejto videohry je štúdio Hi-Rez. Hráč sa chopí jedného z mytologických bohov v niekoľkých herných módoch. Je dostupná na PC, Xbox One, PS4 a Mac. Dajte si však pozor, SMITE nemá možnosť „cross-play“, takže napríklad hráč PC nemôže hrať s hráčom PS4. Obsahuje 6 herných módov:
- Conquest: 5v5 tradičný koncept troch pásiem, džungle a určitých cieľov na mape
- Arena: 5v5 bitka v jednej aréne
- Siege: 4v4 na dvoch pásmach s určitými cieľmi na mape
- Joust: 3v3 bitka na jednom pásme s určitými cieľmi na mape
- Assault: 5v5 na jednom pásme
- Clash: 5v5 na dvoch pásmach s určitým cieľmi na mape
Čo sa týka bohov, hráč má na výber 5 tried bohov: Mage (Mid), Guardian (Support), Hunter (ADC), Warrior (Solo), Assassin (Jungler). V najpopulárnejšom móde Conquest je ich rozdelenie na mape typické, teda také ako aj v iných MOBách. Na duo pásme sa nachádzajú „Hunter“ a „Guardian“, na mide je „Mage“, na solo pásme je „Warrior“ a v džugli je „Assassin“ ako „Jungler“. Samozrejme toto rozdelenie je len základné a hráči v SMITE „Conquest“ experimentujú aj s iným rozdelením. Napríklad na solo pásme viete hrať ako „Assassin“ alebo „Hunter“.
Na výber máte 93 bohov a najnovším bohov je Cerberus. Pre informáciu spomeniem pár bohov, ktorí sa nachádzajú v SMITE:
Thor
Amaterasu
Zeus
Anubis
Ratatoskr
Aphrodite
Hel
Bellona
Loki
Apollo
Kompletný zoznam bohov si môžete pozrieť na oficiálnom webe videohry SMITE.
Neodmysliteľnou súčasťou SMITE sú itemy. Máte na výber z klasických itemov, relikvií a z rôznych lektvarov. Nezabúdajte na WARDY! V prípade, že ste úplne nový hráč určite si naštudujte itemový systém, pretože nie je veľmi jednoduchý. Dajte si však pozor na to, ktorá aktualizácia je aktuálna vzhľadom na rôzne zmeny, ktoré môžu v itemoch nastať.
Napriek tomu, že vám SMITE dáva na výber možnosť odporúčaných itemov pre určitých hrdinov a dokonca ponúka aj možnosť automatického kupovania, odporúčam vám naštudovať si tento systém, aby ste časom vedeli, čo si kúpiť pre určitého boha. S tým prichádza aj znalosť tzv. „counter“ itemov, ktoré zmiernia niektoré schopnosti nepriateľských bohov.
Pár zaujímavých faktov o SMITE
Čo sa týka histórie SMITE je veľmi dlhá a náročná. Hlavne história zmien hrdinov, itemov, niektorých mechaník a podobne. Preto sa zameriam skôr na pár zaujímavých faktov o SMITE.
SMITE nie je videohrou, ktorá bola plánovaná! Všetko to začalo MOBA módom vo videohre Global Agenda. Tento mód v Global Agenda nemal budúcnosť a tak sa tvorcovia rozhodli vytvoriť niečo iné na podobnom princípe. Počas niekoľkých týždňov tvorcovia zmenili tému zo sci-fi na mytológiu, teda čo už poznáme ako SMITE.
Oficiálne MOBA SMITE bola vydaná 25. marca 2014. Uzavreté beta testovanie začalo 9. januára 2013. Hi-Rez sa o svoju hru a komunitu stará naozaj dobre a teda niet sa čomu diviť, že SMITE má jednoducho úspech.
Vytvára aj veľmi dobré pracovné podmienky. Pracovníci Hi-Rez majú k dispozícii miestnosť s názvom „The Beehive“, kde si užívajú chvíľky voľna. Táto miestnosť slúži aj ako miesto, kde sa pracovníci stretávajú. Má k dispozícii rôzne nápoje a sladkosti, ktoré sú úplne zadarmo.
Dôležitým aspektom pre hráčov SMITE, je založenie Twitch kanálu, ktorý vysiela skoro 24/7, kde môžu ľudia sledovať rôznych streamerov videohry SMITE. Rozhodne majú aj vysoký počet videí na svojom YouTube kanáli. Obsahujú najmä návody, či už pre nováčikov alebo pre skúsenejších hráčov. Nachádzajú sa tu aj epické videá, ktoré sú naozaj perfektne spracované.
Odvrátená strana v SMITE
Ako každá videohra v žánri MOBA, aj SMITE má určité aspekty, ktoré nemajú veľmi dobrý vplyv na hru a jej komunitu. Myslím si, že každý hráč si zaslúži vedieť, čo ho čaká a čo ho neminie v určitej videohre. Preto sa budem venovať hlavným negatívnym faktorom, ktoré obklopujú SMITE.
V prvom rade, určite vás to „prekvapí“, celkom veľkým problémom sú toxickí hráči, ktorí vás označia všetkým možným pokiaľ sa vášmu tímu nedarí. Tento problém je rozšírený hlavne v móde „Conquest“ a to už nehovorím o tom, čo sa deje v „Ranked“. Asi vám nepíšem nič nové, no čo je celkom šokujúce, je spôsob akým Hi-Rez tento problém zatiaľ rieši alebo skôr nerieši. Určite sú potrebné nekompromisnejšie sankcie a lepšie prešetrenia daných situácií. Prečo takéto správania vzniká?
Aby sme túto otázku zodpovedali musíme načrtnúť ďalší problém, ktorý nie je síce tragický, no určite neprispieva k lepšiemu hernému zážitku. Je ním „Matchmaking systém“. Áno problém, ktorý sužuje každú online co-op videohru. Je to aj dôvod, prečo sa noví hráči dostanú do hry so skúsenejšími hráčmi.
Potom je tu aj problém vytvárania tímov na báze nový hráč a skúsený hráč. Evidentne „Matchmaking“ v SMITE na toto nie je úplne pripravený a sem tam sa stane, že sa ocitnete v takej hre, kde utrpíte devastujúcu porážku alebo naopak totálne víťazstvo. Aj z tohto dôvodu vidíte hráčov ako zúrivo pingujú alebo píšu do chatu, že je určitý hráč neschopný alebo aj horšie. Berte to však s rezervou, niektorí hráči sú toxickí od prírody a tak nezostáva nič iné ako ich blokovať počas hry v menu.
Svetlejšie zajtrajšky v SMITE
Ak som vás znechutil, tak vám teraz minimálne napravím chuť. Áno, SMITE má svoje úskalia, ktorá videohra ich nemá? Áno, stretnete sa s toxickými hráčmi a áno hry nie sú niekedy fér. Čo však robí SMITE výbornou hrou? Po pravde, buď vás SMITE baví, alebo nie. Viem vám napísať len prečo baví SMITE mňa alebo zovšeobecniť pár pozitív/zaujímavostí.
V prvom rade vás určite zaujme téma, ktorá je určite fascinujúca. Bohovia všetkých kultúr chcú zo seba vybiť dušu v mnohých módoch. Určite to znie ako zábava a aj je. Pre tých čo sa zaujímajú o mytológiu a majú v obľube MOBA žáner, je táto hra naozaj povinnosť. Určite aspoň stojí za vyskúšanie, veď je k dispozícii zadarmo.
Čo je v SMITE dobré je fakt, že ak vás prestane baviť najpopulárnejší mód „Conquest“, máte na výber iné módy a mnoho hodín zábavy. Či už si vyberiete mód „Arena“ alebo „Clash“, je to určite spôsob ako uvoľniť nervy, ktoré vám mohli spôsobiť hráči v móde „Conquest“ a hlavne v „Ranked“.
Výber bohov je naozaj bohatý a stále pribúdajú noví. Ako som už spomínal, momentálne sa v hre nachádza 93 bohov, takže hráč má z čoho vyberať. Špecificky, hra obsahuje bohov z nasledujúcich mytológií: egyptská, nórska, grécka, čínska, indická, rímska, mayská, japonská a keltská. Je dosť možné, že v budúcnosti sa dočkáme aj bohov zo slovanskej mytológie alebo dokonca aj voodoo bohov.
Vďaka svojim šikovným herným vlastnostiam je SMITE unikátna hra, pretože máte pocit akokeby ste hrali RPG spojené so žánrom MOBA. Unikátnym je určite aj pohľad tretej osoby, ktorý je v žánri MOBA ojedinelý.
Ak nie ste fanúšikom nekonečného klikania, tak SMITE ponúka pre PC hráčov klasické ovládanie postavy s klávesmi WASD. Schopnosti aktivujete použitím kláves 1 2 3 4. SMITE obsahuje aj zaujímavé grafické spracovanie, ktoré je na najvyšších detailoch naozaj skvostné. Výborným aspektom sú aj nahraté hlasy bohov. Sú vtipné, sarkastické, provokatívne a dokonca tu nájdete aj vulgarizmy, ktoré majú cenzúru v podobe pípnutia.
Paragon o chvíľu končí, SMITE je to čo frčí!
Ak to čítate prvý krát, áno Paragon končí! Epic Games sa bude viac sústrediť na Fortnite a tým pádom sa brány do čarovnej Agory v Paragone zatvárajú 26. apríla 2018. O tejto smutnej správe si viac môžete prečítať aj v našom článku.

Prečítajte si tiež
Veľmi smutná správa od Epic Games
Čo je však podstatnejšie, tento smutný oznam spôsobil celkom veľký presun hráčov Paragonu do SMITE. Ak patríte do tejto skupiny, tak nastražte oči, pretože si v skratke rozoberieme, v čom sa Paragon líši od SMITE a čo majú spoločné. Zameriam sa na najdôležitejšie aspekty.
Najväčším rozdielom je zabíjanie minionov alebo „Last Hitting“, kde ak zabije miniona, hrdina za to získa väčší bonus než keby ho zabil jeho minion. Paragon je nepochybne viac zameraný na prvotnú fázu, kde sa snažíte zabiť čo najviac minionov. SMITE je v tomto odlišný, pretože keď dosiahnete level 2 alebo 3 tak vlny minionov zabijete jednou schopnosťou boha. Teda prvotná fáza trvá v Paragone dlhšie, pretože minioni majú viac života.
Ďalším rozdielom je „Gold Fury“ v SMITE a „Fangtooth“ v Paragone. Sú to podobné ciele ale majú odlišnosti. Predtým boli v Paragone „Raptors“, ktorých môžeme porovnať s „Gold Fury“ a „Harpies“ v SMITE. Okolo „Gold Fury“ existujú aj „Oracles“, keď ich zabijete budete vidieť na mape na nejaký čas „Gold Fury“.
Paragon má za hlavný cieľ, okrem zničenia nepriateľskej základne, zabiť „Orb Prime“ a SMITE má za cieľ zabiť „Fire Giant“. Tieto ciele nie sú až tak odlišné. Jediným rozdielom je, že ak zabijete „Fire Giant“, neposilní to vašich minionov, v Paragone ich posilní. V SMITE existuje aj „Pyromancer“, ktorý vám dá rýchlosť pohybu, keď vychádzate zo základne.
Ďalším veľkým rozdielom je „Crowd Control“. V SMITE, ak vám nieto dá „Stun“, nemusí to znamenať vašu smrť, vzhľadom na rôzne itemy ktoré vás vedia zbaviť podobných útokov. V Paragone, ak ste dostali „Stun“ väčšinou vás nepriateľský tím roztrhal na kusy a to existovalo aj pár kariet, ktoré túto mechaniku jemne zmierňovali, no nedá sa to porovnať so SMITE.
Čo sa týka rozdelenia pásiem. V SMITE na solo pásme nájdete triedu „Warrior“ alebo „Guardian“. Nájdete tu v podstate bohov, ktorí majú veľa života. Na pásme sa nachádza tzv. „Blue Buff“, ktorý vám zníži časovač (cooldown) schopností a zregeneruje manu. Ak preferujete súboj 1v1, toto pásmo je pre vás ako stvorené. Ďalším pásmom je stred alebo „Mid“, ide taktiež o pásmo 1v1 a nachádza sa tu väčšinou trieda „Mage“, bohovia v tejto triede majú málo života, no ich schopnosti sú veľmi silné. Dajte si pozor na rotácie od nepriateľského boha v džungli, ktorý sa vás pokúsi zabiť.
V džungli nájdete triedu „Assassin“. Pre nich je dôležitý „Speed Buff“, ktorý vám zvýši rýchlosť pohybu. Sú to bohovia, ktorí sa snažia zabiť iných bohov na linkách aj keď momentálne sú skôr v džungli ako na určitých pásmach.
Potom tu máme triedu „Guardian“, ktorí sa nachádzajú (aspoň na začiatku) v duo pásme. Ich úlohou je získať „Purple Buff“, ktorý znižuje obranu nepriateľa a snažia sa podporiť svoj tím. Mali by si zakúpiť WARDY!, ale to neznamená, že wardy by nemali mať aj iné triedy.
V duo pásme nájdeme aj triedu „Hunter“. V podstate sú to bohovia, ktorí sú zo začiatku slabí, no na konci je ich damage alebo sila vysoká. Pr nich sa tu nachádza „Red Buff“, ktorý zvyšuje ich damage/silu.
Čo sa týka pásiem v Paragone, momentálne sa nelíšia od SMITE. Viac o rozdelení liniek v Paragone si môžete prečítať v našom článku nižšie.

Prečítajte si tiež
MOBA Paragon od Epic Games spravila krok správnym smerom
Myslím, že toto sú také základné rozdielne a spoločné znaky, ktoré by vám mohli pomôcť ak prechádzate z Paragonu do SMITE. Ak by vás zaujímalo viac, odporúčam aby ste si pozreli toto video. Nachádza sa v ňom aj porovnanie bohov v SMITE a hrdinov v Paragone.
Aktualizácia 5.1 pre PC (Patch 5.1)
Nebudem sa veľmi zaoberať všetkými zmenami vzhľadom k tomu, že ich naozaj veľa, preto spomeniem len niekoľko zásadných zmien a ak niektoré vynechám, dajte mi vedieť do komentárov, doplním ich. Môžete si ich však prečítať v kompletnom znení aktualizácie 5.1 pre PC, na webovej stránke SMITE. Podrobnejšie sa budem venovať aktualizácii 5.2 vzhľadom k tomu, že mi k tomu pribudne už aj pár nových skutočností a skúseností z aktualizácie 5.1.
{embed_video }
Nová aktualizácia priniesla hráčom sezónu číslo 5 a novú „Conquest“ mapu! Ide o boj medzi horou Olymp a Tartarom. Hádes využil chaos, ktorý vytvoril Ragnarok a povolal Tartarus proti Olympu. Mapa je momentálne rozdelená na dve polovice, kde tieto dve sily bojujú o dominanciu. Zmenila sa džungľa, veže, Fénixovia, základne, Titáni a mnoho iných vizuálnych prvkov.
Premodelované boli aj postavy na mape: „Cyclops Mage“ bol zmenený na „Satyra“, „Cyclops Brute“ bol zmenený na „Manticoru“, „Cyclops Thief“ bol zmenený na „Centaura“, „Cyclops Rogue“ bol zmenený na „Chimeru“. Vizuálnu aktualizáciu dostali: Minioni, „Harpys“, „Oracles“, „Gold Fury“, „Fire Giant“ a „Titans“.
{embed_video }
Zmenená bola aj veľkosť mapy. Momentálne je o 20% širšia. Hi-Rez chce spomaliť rýchlosť rotácií a tak zvýšiť relevanciu výhod, ktoré môžete získať v džungli. Váš zmysel orientácie v priestore a rozhodnutia čo a kedy nafarmiť by odteraz mali mať veľký dopad na hru. Zmeny sa týkajú viac-menej džungle, pásma by nemali byť touto zmenou veľmi zasiahnuté.
Zmeny v džungli zahrňujú menšiu viditeľnosť, aby sa zabránilo hráčom vidieť príliš ďaleko do džungle. Kvôli lepšej orientácii boli zmenené cestičky. Zmenami prešli aj kempy v džungli, ktoré sú od seba ďalej, najviac bol zasiahnutý „Speed Buff“. Do SMITE sa vrátila aj hmla v džungli!
Nová mapa je symetrická na horizontálnej úrovni. To znamená, že keď hráč vstúpi na nepriateľské územie uvedomí si to lepšie než v predchádzajúcej mape.
Zaujímavou zmenou sú aj itemy s ktorými začínate. Tzv. „Blessings“ nahradili bývalý systém itemov s ktorými ste začínali. „Blessings“ sú rozdelené podľa toho, či ste „Hunter“, „Guardian“, „Assassin“, „Warrior“ alebo „Mage“. Sú navrhnuté tak, aby pomohli novým hráčom prispôsobiť sa štýlu hrania v „Conquest“. Samozrejme tieto itemy nie sú viazané na triedu. To znamená, že napríklad „Mage“ si môže kúpiť „Assassin’s Blessing“ ak bude chcieť.
{embed_video }
K dispozícii sú aj nové nasledujúce skiny:
Fiendish Flight Jing Wei
Fiendish Rage Cu Chulainn
Star Salvager Skadi
Knight of WIsdom Athena
Anarchist Bellona
Groovy Aphrodite
Handsome Hunter Hou Yi
Titanium Ronin Susano
Hired Gun Ares
Demonic Thanatos
Pale Raven Morrigan
Thanatos Mastery Update
Aktualizácia 5.2 pre PC (Patch 5.2)
Aktualizácia 5.1 priniesla niekoľko ťažkostí určitým bohom a priniesla aj niekoľko až príliš veľkých výhod iným bohom (inak povedané Raijin stále OP?). Upravený bol aj systém itemov. Aktualizácia 5.2 pre PC je už dostupná nejaký ten čas, priniesla aj niekoľko nových skinov a výhodných balíčkov. Poďme sa najskôr pozrieť na vyváženie a zmeny niektorých hrdinov.
Ares
Zmeny mapy v móde „Conquest“ aktualizáciou 5.1 vytvorili pre tohto boha ťažkosti. Jeho schopnosti nemajú dostatočný dopad na vlny minionov, jeho čistenie kempov v džungli nie je najlepšie a nemá žiadnu pohyblivosť, čo znamená, že pri rotáciách z pásma na pásmo zaostáva. Vzhľadom k spomenutým ťažkostiach Ares dostane vyšší damage/silu pre jeho schopnosť „Shackles“ a „Bolster Defence“ bude odoberať menej many. Ide o zmeny, ktoré by mali pomôcť jeho triede „Guardian“.
Neith
Neith je bohyňou, ktorá síce spadá do triedy „Hunter“, ale jej prednosti pochádzali z jej schopností, nie z jej základného útoku. SMITE však napreduje a aj bohovia v triede „Hunter“, ktorí viac benefitovali zo schopností, potrebujú silnejší základný útok. Tým pádom Neith bude mať zvýšený základný útok už od začiatku a každým získaním levelu sa ešte zvýši o 2.5 (predtým to bolo 2.3). To znamená, že sa zvýšila sila jej schopností a aj základného útoku.
Thor
Aktualizácia 5.1 priniesla zmeny pre kempy v džungli, ktoré sa objavujú v iný čas než predtým a priviedli Thora do zlej pozície. Jeho najlepšia schopnosť pre čistenie kempov potrebuje určitý čas než sa dá použiť. Tým pádom, keď Thor chce vyčistiť určitý kemp, jeho schopnosť nie je pripravená. Preto jeho schopnosť „Berserker Barrage“ dostane nižší čas než sa bude dať znovu použiť (z 13 sekúnd na 11 sekúnd).
Vulcan
Tým, že Hi-Rez prerobili item „Rod of Tahuti“, Vulcan utrpel asi najviac. Jeho silnou zbraňou sú jeho schopnosti, ktorými zoberie nepriateľskému bohovi veľkú časť z jeho života. Vulcan je najsilnejší až neskôr v hre, no momentálne má problém, pretože nedokáže produkovať dostatočný damage/silu ani v neskoršej hre. Tým pádom bude posilnená jeho schopnosť „Magma Bomb“, lepšie povedané jeho mierka sily bude zvýšená zo 70% na 80%.
{embed_video }
Aktualizácia 5.1 priniesla aj zmeny v systéme itemov, ktoré zmenili najmä pozíciu triedy „Mage“, tí vás dokážu vymazať z mapy veľmi rýchlo a hlavne Raijin s jeho najsilnejšou schopnosťou. Jedna trieda bohov však benefituje z nedávnych zmien až príliš. Ide o triedu „Hunter“ a koncept „Critical Strike“ a „Lifesteal“. Z týchto dôvodov zmeny dostali 3 špecifické itemy: Deathbringer, Devourer’s gauntlet a Asi. Zmenami si prešli aj iné itemy, ktoré spomenie nižšie.
Deathbringer
Hráči, ktorí si zakúpili tento item boli jednoducho „bohmi“, no v zlom slova zmysle. Preto chcú tvorcovia prinútiť hráčov, aby si zakúpili iné itemy, než sa dostanú k tomuto drahému itemu a samozrejme tým znížili jeho efektivitu. Mechanika „Critcal Strike“ je veľmi chúlostivou z dôvodu jej férovosti v hre. Hi-Rez neplánuje kompletne zmeniť túto mechaniku, ale plánujú robiť zmeny, ktoré budú mať špecifický charakter na itemy s „Critical Strike“. Viac zmien ohľadom tejto mechaniky môžu hráči očakávať v aktualizácii 5.3, no zmenám sa nevyhnú ani itemy, ktoré momentálne používa trieda „Mage“.
Vráťme sa ale k itemu „Deathbringer“. Jeho fyzická sila klesne z 50 na 40, „Critical Strike“ sa zníži z 35% na 25%, „Passive Critical Strike“ sa zvýši z 25% na 30%.
Devourer’s gauntlet
Tento item prechádza iba jednou zmenou a tou je zvýšenie jeho ceny z 2100 na 2300.
Asi
Je item, ktorý hráčom ponúka tzv. „Physical Penetration“, inak povedané tento item slúži na prekonanie fyzickej zbroje. „Physical Penetration“ sa tým pádom znižuje z 15 na 10.
Talisman of Energy
Ide o nový item pre triedu „Guardian“, ktorý má mnoho možností, sú však obmedzené. Preto tento item dostal určité zmeny a odteraz by mala byť trieda „Guardian“ schopná zvýšiť silu svojho tímu po každej vlne minionov. Stacky boli znížené z 10 na 5, zvýšila sa rýchlosť pohybu z 1 na 2 každým stackom, rýchlosť útočenia z 1 na 2 každým stackom, zvýšila sa aj regenerácia many z 1 na 2 každým nadobudnutým stackom.
Midgardian Mail
Tento item zaostáva už určitú dobu. Má veľmi silnú pasívnu schopnosť, ktorá je však problémová a nemá dostatočné čísla na to, aby bola efektívna. Item je určený prioritne pre triedu „Guardian“ a je veľmi účinný proti triede „Hunter“. „Physical Protection“ teda fyzická obrana sa zvýšila z 30 na 40.
Atlanta’s Bow
Item poskytuje veľmi dobré čísla, čo sa týka rýchlosti pohybu, no jeho damage/sila je značne nízky a tým pádom ho väčšina hráčov nepoužíva. Touto aktualizáciou bola znížená jeho cena z 2300 na 2200. Zvýšené bolo aj percento rýchlosti útoku z 25% na 30%.
Poďme si pozrieť vizuálne príjemnejšiu stránku SMITE a tou sú nové skiny! Nezabúdajte aj na nové dobrodružstvo s názvom „Legend of the Foxes“.
Kitsune Raratoskr
Senpai Da Ji
Marvelous Maid Amaterasu
Ragnarok Hades
Oblivion Hound Cerberus
Oblivion Queen Discordia
DJ Ohm Ganesha
Playmaker Ne Zha
Mastery Skin Hades
Mastery Skin Cerberus
Na záver by som vám chcel poďakovať za prečítanie článku. Ak ste novými hráčmi, dúfam že si SMITE užívate a stanú sa z vás starí harcovníci. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať, radi pomôžeme. Ak ste starí harcovníci, dúfam že sa vám aktualizácie 5.1 a 5.2 páčia a spríjemnia vám váš herný zážitok.