Téma, ktorá zaujíma asi každého fanúšika Rocket League ale aj hier vo všeobecnosti.
Lootboxy sú nenávidenou zložkou dnešných hier, no pokaľ sú iba kozmetické, tak veľa hráčov s nimi nemá problém. No aj tak, vedieť, akú mám pravdepodobnosť, že dostanem určitý predmet je stráženým tajomstvom vývojárov, aby nedali možnosť hráčom rozmýšľať nad tým, aké mizivé šance na epický predmet majú.
Autori Rocket League však teraz zverejnili presnú pravdepodobnosť rarity predmetov v ich lootboxoch. A osobne si myslím, že ostatní v hernom biznise na tom budú podobne, niektorí však ešte o trochu „viac raritnejšie“.
Takže aké sú teda pravdepodobnosti?
55% – Rare
28% – Very Rare
12% – Import
4% – Exotic
1% – Black Market
Šanca na získanie „painted“ atribútu – 25%
Šanca na získanie „certified“ atribútu – 25%
Autori taktiež tvrdia, že tieto šance na získanie predmetov sú v hre nastavené už od spustenia lootboxov v septembri 2016. Taktiež prezradili, že systém funguje tak, že po otvorení lootboxu sa najprv zvolí rarita predmetu podľa pravdepodobnosti a následne systém vyberie predmet vrámci danej rarity, ktorý hráč získa.
Každopádne, ide o veľmi zaujímavý proces okolo lootbox systému. Znižuje alebo zvyšuje u vás zverejnenie pravdepodobností túžbu po kúpe lootboxov?