Dočkáme sa konečne definitívneho zakončenia tretieho dielu?
Aj keď kontroverzie vyvolávajúci Mass Effect 3 je už 6 rokov starý, stále existujú hráči, ktorí sa s jeho evidentnou nedokončenosťou nevedia zmieriť. Nietorí až tak, že sa rozhodli celý záverečný segment odohrávajúci sa na Zemi kompletne prepracovať.
Z videí je vidieť, že si dali veľa práce na detailoch a pridaných prvkoch, vďaka ktorým budete mať omnoho realistickejší pocit, že na našej planéte zúri existenčná vojna. Nechýba väčšia variabilita hlášok a nepriateľov, nové cutscény a nová hudba a rovnako tak predtým z hry vystrihnutý obsah.
Tvorcovia modu si celú prácu rozdelili do troch fáz, Stage 1, 2 a 3, pričom práve dostupný je úplne prvý Stage 1. Ten si môžete stiahnuť zo stránok NexusMods (momentálne podľa všetkého prebieha verifikácia modu). Detaily, čo bude obsahovať kompletný mod po vydaní všetkých troch fáz:
- všetok vystrihnutý obsah bol vrátený späť (od najjednoduchších dialógov cez rádio až po celé cutscény)
- vyše 25 SFX efektov bolo vrátených do hry
- nová hudba
- dve úplne nové cutscény (nové Garrusove intro a prepracovaná scéna Andersonovej smrti)
- nové nadabované dialógy, vrátane nepoužitých z Mass Effect 2 a 3 pre starých a nových spolubojovníkov
- výrazne vylepšené prerenderované scény (scény pristátia a útokov vznášadla Hammer)
- mnoho vylepšených herných prvkov ako mód hordy a prepracovaná AI respawnov nepriateľov
- pridané notifikácie budú hráča upozorňovať na status hráčových armád
- pridaná variabilita výzbroje, vojakov a animácií v základni Aliancie na Zemi
- dva nové eventy pre Destiny Ascension a Rachni
- nová cutscéna zničenia letky nad Zemou vyrenderovaná v 3DS Max
- Harbinger odteraz používa pôvodný model z Mass Effect 2 a vyzýva hráčov na základe hodnotenia EMS
- Londýn dostáva vylepšené 1k a 2k textúry