BioWare zrejme chce naštvať čo najviac PC fanúšikov Dragon Age a pokračuje v "massefektivizácii" hry.
Po zmene systému rozhovorov a vybraní jedného, pevne určeného hlavného hrdinu Hawka prichádza zrušenie izometrického pohľadu.
"Môžem potvrdiť, že nerobíme na taktickom pohľade pre konzoly," povedal na BioWare fórach vedúci dizajnér Mike Laidlaw, "aj keď pracujeme na spôsobe vylepšenia kontroly družiny, ktoré určite konzolových hráčov poteší. Na PC verzii však stále pracujeme s kamerou, aby sa zachovali kľúčové elementy taktického boja."
Toto by napríklad mne osobne neprekážalo, avšak prichádza tá nepríjemnejšia časť. Mike Laidlaw pokračuje: "Aj keď nebudete môcť odzoomovať kameru ako v Origins, vždy som cítil, že kľúčom k taktickému hraniu bolo uvoľnenie kamery od charakteru, ktorý kontrolujete, aby ste mohli vydávať presné príkazy. Na to sa zameriavame momentálne."
Nuž a rozhovorom pre francúzsky Joystick to Laidlaw zaklincoval: "Kvôli rozpočtu sa musíme sústrediť na prácu na pohľade z tretej osoby. Ten si žiada veľmi detailné a pekné textúry, aby hráč mohol hru obdivovať zblízka. S izometrickým pohľadom by sme museli pokryť väčší kus terénu a vytvoriť oveľa viac textúr. Keďže sa hra viac predávala na konzolách, zameriavame sa viac na toto publikum."
Vďaka, BioWare.
zdroj: eurogamer.net