Ale len na HARD móde.
Pôvodný Resident Evil 2 budoval strach z opustenej policajnej stanice plnej krvilačných zombíkov nielen obmedzeným množstvom munície a liečiv, ale taktiež aj obmedzeným počtov sejvov. Hráči si mohli hru uložiť v písacom stroji len ak mali po ruke pásku. Týmto hra nútila k riskovaniu a udržiavala ich v neustálom napätí (Skúsim obehnúť ešte tamtie miestnosti a až potom si uložím, hoci možno zomriem, alebo si radšej uložím hneď teraz a miniem si pásku tak skoro?).
Remake tejto hororovej klasiky nebude našťastie nič meniť. Tento systém tu bude prítomný. Je ale nutné povedať, že Capcom poľavil, vychádzajúc v ústrety moderným hráčom, pretože tento systém bude voliteľný. Ak si budete chcieť vychutnať skutočný survival, navoľte si radšej náročnosť HARD. Táto hra inak krásne dokumentuje všeobecne citeľný pokles náročnosti v hrách, nakoľko v pôvodnom RE2 boli obmedzené sejvy dokonca aj na EASY, v remaku to bude len na HARD.