Hneď to znie lepšie.
Zatiaľ nie presvedčivo vyzerajúci titul od Square Enix odohrávajúci sa v univerze strategickej série Front Mission, doteraz nepôsobil príliš lákavo. Cover/shoot mechaniky dnes pôsobia už trocha prežito, prostredie plné nevábnych holých plôch bez zaujímavých miest, interiéry budov ohlodané na kosť. Ako keby sa tvorcovia snažili spraviť zo štátu Novo Slava to najnehostinejšie prostredie pre život.
Najnovší gameplay priamo od tvorcov
Avšak, najnovšie informácie z japonského magazínu Famitsu prinášajú zaujímavý zvrat. Vizuálne síce hra nepôsobí príjemným dojmom, no po stránke hrateľnosti to má byť skutočne zaujímavý a po všetkých čertoch ťažký survival. A to sa mi začína teda skutočne páčiť. Dojmy tu pre väčšiu prehľadnosť vypíšem presne ako web Siliconera, ktorý priniesol preklad z japončiny.
Dojmy z časopisu Famitsu
- hra zaberie približne 20 hodín herného času
- ide o náročnú hru, ktorá nás prenesie na obrazovku Game Over často, ak zľavíme z pozornosti
- bude prakticky nemožné prestrieľať sa cez nepriateľov dokonca aj na najnižšej náročnosti
- hra bude náročná a zameraná na skúsených hráčov
- hra niekedy sama vytvorí situácie, v ktorých budeme obklopení nepriateľmi
- hra vyžduje trpezlivosť a strategické myslenie
- dramatický príbeh je zaujímavý
- z hry je cítiť, že bola vytvorená mysliac na hráčov hľadajúcich vyzývavú stealth hru
- hlavné zameranie je survival
- je tu málo save pointov
- používanie pascí má byť náročné na vykonanie
- rozhodovanie sa má veľký vplyv na hru
- kombinovanie zdrojov je zábavný strategický element
- dostať sa do hry môže byť ťažké, no vyplatí sa to
- nie je pre hráčov hľadajúcich v Left Alive strieľačku