Ešte v auguste Capcom odhalil, že Resident Evil: Revelations pobeží na engine MT Framework. Je to ten istý engine, aký už použili na konzole Nintendo Wii v hre Sengoku Basara 3. Prekvapujúco však nepôjde o žiadnu výrazne redukovanú verziu tohto enginu, Revelations preto vyzerá na prvý pohľad takmer ako Resident Evil 5.
Technická správa na Impress Watch sa zmieňuje o niekoľkých zaujímavých funkciách, ktoré sa Capcomu podarilo implementovať do tohto enginu. Za zmienku stojí napríklad HDR nasvietenie, korekcia farieb v reálnom čase, gamma korekcia, Normal mapping, Depth of field či Motion blur. Capcom však stále testuje čo sa k grafike handheldu hodí a čo vo finálnej verzii neuvidíme.
Pre porovnanie niektorých efektov bolo zverejnených pár obrázkov:
Bez/S HDR
Bez/S korekciou farieb
Bez/S normal mappingom
Bez/S DoF
Bez/S motion blur-om
zdroj: qj.net