Ehm. Nejako im tá nepolitickosť nejde.
Možno si pamätáte, keď prednedávnom jeden z producentov The Division 2 povedal, že riešiť politiku v hrách je zlé pre biznis. A vlastne to následne potvrdil aj šéf Ubisoftu Yves Guilemont. Všade od Ubisoftu počujeme, ako nechcú v hrách riešiť politiku. Preto je paradoxom, že vo všetkých ich hrách politiku riešia.

Prečítajte si tiež
Ubisoft: Riešiť v hrách politiku je zlé pre biznis
Ako príklad momentálne slúži nedávno ohlásený Watch Dogs Legion, ktorý sa odohráva v Londýne z blízkej budúcnosti. Autori totiž počas preview prezradili, že svet v ktorom sa Londýn nachádza je „post-Brexitovský,“ čiže v čase, kedy Veľká Británia nie je súčasťou Európskej Únie. Z Londýna sa stal (kvôli tomu?) policajný štát plný odpočúvania, prítomnosti policajných zložiek a strachu.
Lenže to nie je všetko. V tejto verzii Londýna totiž Škótsko nie je súčasťou Veľkej Británie a stalo sa samostatnou krajinou. Podľa histórie tohto sveta sa totiž po Brexite konalo druhé referendum o nezávislosti v ktorom škóti rozhodli o odtrhnutí sa od Veľkej Británie.
Šéf vývoja Clint Hocking tvrdí, že zapracovanie tohto aspektu do hry bolo problematické, no podľa jeho vyjadrení sa im to podarilo. Presun do Veľkej Británie navyše spôsobil to, že museli inak pristúpiť k faktu, že vo Veľkej Británii nie je legálne držanie zbraní tak jednoduché ako v USA. Tým pádom je polovica zbraní v Legion nie smrtiacich, no mnoho ľudí si vyrába zbrane v 3D tlačiarňach.
Watch Dogs Legion vychádza 6. marca 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.