Vysvetlenie fungovania mechaník.
Chystaný tretí diel série Watch Dogs s podtitulom Legion nás okrem zmeny kontinentu (Londýn vymení Chicago/San Francisco) obdarí aj veľkými zmenami v herných mechanikách. Do organizácie DedSec totiž budete môcť regrutovať ktorúkoľvek postavu na ktorú narazíte počas hrania. Každá z nich bude mať špecifické schopnosti, príbehové pozadie a hlas, čo by malo prispieť k nekončiacej variabilite počas hrania.

Prečítajte si tiež
Watch Dogs Legion má na každú situáciu pripravených 20 variácií scenára
Tieto mechaniky priblížil šéf vývoja Clint Hocking. Podľa jeho slov každá jedna cutscéna berie do úvahy to, za ktorú postavu hráte a keby sa náhodou stalo, že postava zomrie, tak sa jej príbeh síce končí, no „hlavné questy“ pokračujú ďalej s inými postavami.
„Permadeath je reálnou hrozbou. Keď sa vaše zdravie zníži na nulu, dostanete sa do stavu kritického zranenia. Vtedy dostanete na výber. Buď sa budete môcť vzdať, alebo budete bojovať ďalej. Keď sa vzdáte, bude táto postava prevezená do väzenia. Následne môžete túto postavu vyslobodiť za pomoci ostatných postáv, za ktoré hráte. Keď však budete bojovať ďalej a zomriete, vaša postava navždy zmizne.“
„Tým, že každá misia, každý riadok dialógov a každá cutscéna bola písaná tak, aby bola šitá na mieru každej postave, zvyšok DedSec tímu bude pokračovať ďalej, ak nastane situácia, že jedna z postáv zomrie. Príbeh bude teda pokračovať. Každý postava má vlastný „Origin“ príbeh – príbeh toho, ako sa stali súčasťou DedSec – no keď sú už členom organizácie, získajú prístup k hlavným misiám rovnako ako ostatné postavy, ktoré sa snažia zvrhnúť autoritársky režim a získať mesto späť.“
Watch Dogs Legion vychádza 6. marca 2020 na PC, Xbox One, Playstation 4 a Google Stadia.