Zdá sa, že už sa nevie dočkať.
Prechod na novú konzolovú generáciu víta prakticky každý herný vývojár. Konečne totiž budú môcť realizovať myšlienky, ktoré im predchádzajúca generácia kvôli slabému výkonu nedovolila. A to nie len z hľadiska hrateľnosti ale aj vizuálu hier.
Prečítajte si tiež
Šéf Xboxu: „Prioritou Project Scarlett je vysoký framerate a hrateľnosť“
Napriek tomu, že Sony a Microsoft sa očividne v budúcej generácii sústredia na zrýchlenie funkčnosti konzol, TFLOPy navyše určite vývojári s radosťou využijú. A podľa šéfa Take-Two Straussa Zelnicka nás dostanú na dosah fotorealizmu v hrách:
„Máme pred sebou ďalšiu konzolovú generáciu, ktorá nám opäť umožní robiť veci, ktoré sme predtým robiť nemohli z hľadiska kreativity a to je vzrušujúce. No ako som už hovoril predtým, blížime sa k momentu, kedy nebudeme vedieť povedať rozdiel medzi tým, čo je vytvorené v počítači a tým, čo je realita.“
Podľa Zelnicka pomôže výkon nových konzol z hľadiska fotorealizmu hlavne hrám, ktoré sa o jeho dosiahnutie snažia, ako napríklad NBA 2K séria. Neznamená to, že všetky hry budú kráčať týmto smerom: „Borderlands napríklad je séria, ktorá má vlastný „animovaný“ štýl a v takomto štýle aj zostane.“
„No sľub, že niektoré hry, ako naša basketbalová séria, budú vyzerať ako realita – už je to veľmi blízko a to je vzrušujúce a dáva to našim vývojárom novú plátno na ktorom môžu maľovať.“
Zdá sa, že jedným so spôsobov, ako tento cieľ dosiahnuť bude implementácia Raytracingu v konzolách o ktorej hovorili obe spoločnosti. Uvidíme však, či budú mať dostatok výkonu na to, aby to zvládli.