Tak trochu tiché potvrdenie.
Posledné obdobie bolo pre české štúdio Warhorse určite úspešné. Vydanie Kingdom Come: Deliverance sprevádzal kritický a komerčný úspech a ten si všimol aj vydavateľ THQ Nordic, ktorý rovno kúpil celé štúdio. To tak získalo potrebnú stabilitu pri vývoji ďalších hier. A ich kroky pôjdu známou cestou.

Prečítajte si tiež
THQ Nordic kúpil Warhorse Studios, tvorcov Kingdom Come: Deliverance
PR manažér štúdia Tobias Stolz-Zwilling potvrdil, že štúdio pracuje na pokračovaní Kingdom Come a taktiež potvrdil, že hra bude, rovnako ako prvý diel, používať Cryengine od spoločnosti Crytek: „Neplánujeme meniť nič. Pripravili sme mnoho nástrojov a upravili engine podľa našich potrieb. Nikdy nebol použitý na RPG hry a nám sa to podarilo. Preto sa bojíme, že keby sme ho vymenili, tak by sme museli začať od začiatku. A keď si pomyslíte, ako dlho by nám trvalo pripraviť, aby bol engine použiteľný pre KCD… proste bolo by to príliš dlho. Navyše máme dobrý vzťah s Crytekom.“
„Mali sme veľké ambície a náš Kickstarter tvrdil – veľkolepé bitky so stovkami vojakov. Ale keď sme sa ich pokúsili spraviť v Cryengine, tak sa to nedalo, pretože framerate sa prepadol. Boli časy, kedy sme nemohli mať na obrazovke viac ako šesť postáv na každej ulici a hovorili sme si: „To sa nedá. Nedokážeme to.“ A tak sme skúšali rôzne podvody, ako napríklad NPC postavy, ktoré tam boli, ale nerobili nič. Bolo veľmi ťažké používať Cryengine na tento typ hry.“
A výsledok je viditeľný, pretože hra ešte aj teraz patrí medzi tie hardvérovo najnáročnejšie na PC trhu.
Okrem toho však Stolz-Zwilling potvrdil, že onedlho vydajú modovacie nástroje pre prvú hru, samozrejme iba na PC platforme: „Podpora modov je niečo čo práve robíme a bude to posledná vec, ktorú robíme pre prvý diel. Steam Workshop je v hre integrovaný, no s týmito nástrojmi si budete môcť tvoriť vlastné questy. Myslíme si, že je to skvelé. Bohužiaľ, konzoly sú out, pretože to nepodporujú. Nie preto, že nechceme ale preto sme sa s Microsoftom a Sony zatiaľ nedohodli. Takže zatiaľ na PC a následne uvidíme.“