Hra je stále naplánovaná na jún.
Napriek odkladu The Last of Us: Part II to zatiaľ nevyzerá, že by Sony plánovalo odklad aj druhej svojej očakávanej exkluzivity, Ghost of Tsushima od štúdia Sucker Punch. Oficiálne informácie tak stále hovoria o dátume vydania stanovenom na 26. jún a vývojári sa tak venujú predstavovaniu jednotlivých aspektov hry.
A presne takéhoto predstavenia sme sa dočkali teraz cez Official PlayStation Magazine.
- Autori pri vývoji výrazne čerpali z práce režiséra Akira Kurosawu a jedným zo skladateľov soundtracku na projekte je Shigeru Umebayashi (House of the Flying Daggers, Yumeji, Fearless)
- Vaša postava sa volá Jin Sakai, ktorého trénoval jeho strýko Shimura, Lord of Tsushima
- Na začiatku hry je ostrov Tsushima napadnutý a po tejto spúšti ostane nažive iba niekoľko samurajov
- Jin si uvedomuje, že nemôže Mongolov poraziť štandardným spôsobom a musí používať stealth – guerrilla ninja taktiku aby sa stal The Ghost
- Počas príbehu stretne Jin mnoho spolubojovníkov, no to, čo počas hry budete robiť bude mať vplyv na vzťah s nimi a ak sa vzťahy pokazia, môžu sa stať vašimi nepriateľmi
- Veľká časť príbehu sa venuje vnútornému boju Jina, ktorý chce na jednej strane zachovať spôsob samuraja, no na druhej strane musí pri boji používať nové metódy
- Kempy v ktorom sú Mongoli môžete napadnúť buď priamo, alebo používať stealth a rôzne predmety, ktoré máte k dispozícii
- Medzi tieto predmety patria napríklad dymové granáty, bomby a ohnivé šípy. Chýbať nebude ani hák na uchytenie, aby ste sa vedeli dostať na vyvýšené miesta
- Hra sa s vami maznať nebude a osudným sa vám môže stať aj jeden jediný nepriateľský výpad
- Hra neposkytne možnosť určovania si „waypointov,“ pretože vývojári chcú, aby si hráči pamätali prostredie a na jeho identifikáciu používali známe budovy/prostredia
- Vývojári si dali špeciálne záležať na tom, ako je v hre zobrazené blato, krv a kov
Zdroj: GamingBolt