Maximálne ponorenie sa do zážitku.
Už pri predstavení Star Wars: Squadrons bolo zrejmé, že autori zo štúdia EA Motive kládli špeciálny dôraz na to, aby bol kokpit čo možno najprepracovanejší. Nahrádza totiž štandardný HUD a preto musíte mať k dispozícii všetky informácie práve v ňom. Lenže, to sme nevedeli, že to bude vlastne jediný spôsob, ako si túto hru vychutnať.
Presne tak. Star Wars: Squadrons neposkytne pohľad z tretej osoby. Podľa môjho subjektívneho názoru veľká škoda, ale vysvetlenie vývojárov dáva celkom zmysel. K tejto „chýbajúcej fíčure“ sa vyjadril šéf vývoja Ian Frazier. „Celá hra je dizajnovaná od úplného začiatku tak, aby bola hraná z pohľadu prvej osoby. Ste pilot. Všetky dôležité informácie sú integrované v HUDe takže pokojne môžete deaktivovať zvyšné prvky herného UI a spoliehať sa iba na ne. Chceli sme, aby to bolo základom zážitku.“
Zároveň je toto rozhodnutie spravené z dôvodu čo možno najlepšieho balansu v multiplayeri. V momente, ak by sa hráči mohli ľubovoľne prepnúť z pohľadu prvej osoby do pohľadu tretej osoby, tak tí hráči by získali neférovú výhodu vďaka širšiemu poľu videnia.
Jediná možnosť ako budete môcť vidieť lode z pohľadu tretej osoby bude v prípade sledovania online zápasov.
Star Wars: Squadrons vychádza 2. októbra na PC, Xbox One a Playstation 4 a bude taktiež podporovať VR na všetkých platformách, kde je táto technológia podporovaná.

Prečítajte si tiež