To však určite nie je zlá vec.
Anthem 2.0 je označenie projektu, ktorý má znovuzrodiť túto minuloročnú looter-shooter hru, ktorá kvôli veľkému množstvu problémov relatívne rýchlo upadla do zabudnutia. Našťastie (alebo nanešťastie, podľa toho, na ktorej strane barikády stojíte) EA pri hre zostalo a poverilo štúdio Bioware Austin, aby dali hru do formy. A štúdio nám okrem novej frakcie prezradilo, ako to plánujú urobiť.

Prečítajte si tiež
Anthem 2.0 nám pri návrate ponúkne „pirátsku“ frakciu
A tým najdôležitejším prvkom je loot. Ten bol totiž v základnej hre dosť…zlý. Zbrane boli síce zaujímavé, no získavanie lootu bolo brutálne neriadené a najhoršie na celej situácii bolo, že 99,9% lootu bolo úplne zbytočného, pretože okrem toho, že ste museli nájsť presne daný predmet, tak ten musel mať aj presne ideálne „inscriptions,“ ktoré určovali jeho ďalšie vlastnosti. Proste. Získavanie lootu v Anthem bolo tragické a aj to prispelo k rýchlemu úpadku hry.
To sa však s príchodom Anthem 2.0 zmení. Vývojári identifikovali problémy a poskytnú tieto riešenia:
- Zvýšiť frekvenciu padania lootu
- Zabezpečiť to, aby bol loot užitočný častejšie
- Zabezpečiť, aby loot v každej kategórii dával zmysel pre progress hrou
- V hre budete môcť naháňať špecifický loot, bez toho, aby ste sa museli spoliehať na RNG a taktiež budete mať možnosť „hodiť kockou“ pre získanie nových inscriptions na už existujúcom kúsku lootu
- Obrazovka výbavy postavy bude kompletne prekopaná a budete k nej mať prístup zo všadiaľ
- Každý predmet v závislosti od rarity bude mať priradený „inscription budget“ čo zabezpečí väčšiu užitočnosť lootu
- „Exeptional Items“ dostanú presne tie typy bonusov, ktoré od predmetov chcete
Zatiaľ však stále nevieme, kedy Anthem 2.0 príde, no šéf vývoja Christian Dailey prezradil, že hru budú interne testovať a vylepšovať ešte niekoľko mesiacov.