Producenti skutočne všetky lagy z Killzone 3 úplne odstránili, avšak v hre naďalej ostáva pridlhá odozva (meškanie) hry, opozdenie paľby a animácií, ktoré spôsobuje ťažké mierenie a celkovú hroznú hrateľnosť.
Hráči stále poukazujú na tento problém, že majú nízku odozvu oproti predchodcovi Killzone 2. Každopádne Guerrilla Games si chybu uvedomuje. Potvrdili, že problém bude ošetrený a to formou testovania hry v beta-teste i na základe feedbacku sa rozhodnú, aké zmeny podniknú vo finálnej verzii. A nám len ostáva veriť, že sa meškanie v Killzone 3 zredukuje a stane sa tak z nej "nadupaná" FPS akcia, ktorá bude mať podporu 3D zobrazenia (a to si nikto nechce predstaviť aký dopad by mala dlhá odozva na 3D režim).
zdroj: destructoid.com