A môže za to Sony.
Pred niekoľkými dňami štúdio Psyonix oficiálne potvrdilo, že hra Rocket League mieri na novú generáciu konzol so zlepšeným frameratom a vyšším rozlíšením. No jedno z prekvapení bolo, že Playstation 5 verzia bude upgradovaná bez zahrnutia 120FPS módu, zatiaľ čo Xbox Series X a dokonca aj Xbox Series S tento mód ponúknu.

Prečítajte si tiež
Iba Xbox Series X/S konzoly dostanú podporu 120FPS v Rocket League
Na Playstation 5 bude hra fungovať rovnako ako na Playstation 4 Pro – 4K checkerboard rozlíšenie a 60FPS, čiže vlastne jediný upgrade to bude po stránke rýchlosti načítavania. Stephanie Toensen zo štúdia Psyonix nám však vysvetlila, že problém nie je v tom, že by Playstation 5 120FPS nezvládla, ale problém je v tom, ako Sony implementovalo spätnú kompatibilitu do svojej novej konzoly.
„Momentálne k Playstation 5 verzii Rocket League nemáme čo povedať, no môžeme vysvetliť, prečo sú vec tak, ako sú. Náš tím sa počas tohto roka sústredil na prechod na free-to-play model a taktiež aj na pridanie funkcií ako systém turnajov. Kvôli tomu sme sa museli rozhodnúť, čo chceme s next-gen verziami Rocket League dosiahnuť. Aktivácia 120FPS na Xbox Series X/S je jednoduchá a vyžaduje malý patch. Lenže aktivácia na Playstation 5 si vyžaduje plný natívny port a to kvôli spôsobu, ako Sony implementovalo spätnú kompatibilitu do Playstation 5 a jednoducho to nebolo možné spraviť inak.“