Odpoveď je veľmi jednoduchá.
Ak by ste sa mňa osobne spýtali na to, aká je najväčšia herná inovácia počas poslednej konzolovej generácie, tak moja odpoveď bude jednoznačne Nemesis systém. Ide o herný systém, ktorý dal nepriateľom v hrách Shadow of Mordor a Shadow of War unikátne vlastnosti a navyše, vaši nepriatelia si dokázali zapamätať udalosti z minulosti v prípade, že ste ich stretli neskôr.
A nikdy som nedokázal pochopiť, prečo sa niekto tento systém nepokúsil napodobniť. A ak vám tiež v hlave vŕta podobná otázka, tak teraz sme sa dozvedeli odpoveď.
A tá je jednoduchá: Warner Bros. Games si totiž tento systém patentovalo. To znamená, že ho nemôže používať nikto bez toho, aby predtým nezískal oficiálne požehnanie od Warner Bros. Games. Túto informáciu sme sa dozvedeli vďaka videu Youtube kanála Game Maker’s Toolkit.
A ak by sa niekto rozhodol vytvoriť podobný systém, tak by ho štúdio Monolith alebo Warner Bros. Games mohli zažalovať. Čo je obrovská škoda, pretože to zabraňuje používaniu a ďalšiemu vylepšovaniu tohto skvelého systému mimo štúdií Warner Bros.