A jeho oprava bude implementovaná do hry.
Prednedávnom sme vás informovali o „oprave,“ ktorú našiel fanúšik GTA Online, ktorý na fórach vystupuje pod prezývkou t0st (alebo tostercx). Efektívne sa mu podarilo skrátiť čas strávený nahrávacími obrazovkami v GTA Online o 70%. V skratke išlo o bordel v hernom kóde, kedy procesor kontroloval 10MB JSON súbory, ktorý kontroloval 63000 riadkov kódu, no po každej nájdenej sekvencii začal tú ďalšiu hľadať od začiatku. A určite nepomohlo ani to, že celý tento proces bol určený iba pre jedno jadro procesora.

Prečítajte si tiež
Neznámy hráč skrátil nahrávacie časy GTA Online o 70% namiesto Rockstaru
T0st na konci skonštatoval, že ide o problém riešenie ktorého by jednému programátorovi Rockstaru nemalo zabrať viac ako deň práce. A dodal, že ide o „dôkaz konceptu“ a jeho riešenie nie je určené pre bežných užívateľov.
Táto úprava sa však dostala až k štúdiu Rockstar. Tí úpravu od T0sta preskúmali a zistili, že jeho teória je skutočne pravdivá a preto sa rozhodli jeho „opravu“ implementovať do hry: „Po preskúmavaní môžeme potvrdiť, že hráč t0st naozaj objavil aspekt herného kódu, ktorý ovplyvňuje rýchlosť nahrávania hry v PC verzii GTA Online, ktorý by mohol byť vylepšený. Ako dôsledok tohto vyšetrovania sme pripravili zmeny, ktoré budú implementované v najbližšej aktualizácii.“
Zástupca štúdia dodal, že sú v kontakte s T0stom a ďakujú mu za jeho snahu. A aby neostalo iba pri dobrom pocite, tak Rockstar ho na výnimku zaradil do programu Rockstar Bug Bounty a dočká sa tak finančnej kompenzácie vo výške 10 tisíc dolárov. Tento program je určený primárne na odhaľovanie bezpečnostných chýb, no v tomto prípade asi všetci súhlasíme, že si túto odmenu T0st zaslúži.
Rockstar však neprezradil, kedy sa hráči tejto aktualizácie dočkajú.