Viac detailov už „čoskoro.“
AMD minulý týždeň oficiálne prezradilo, že svoju konkurenciu technológii DLSS sprístupní už koncom mesiaca jún. Prekvapilo širokou podporou grafických kariet a prvá ukážka technológie FSR (FidelityFX Super Resolution) na hre Godfall dopadla celkom solídne.
Zdá sa, že FSR nepomôže iba PC hráčom, ale aj konzolovým hráčom. FSR bude totiž dostupný aj na next-gen konzolách. Teda minimálne na tých od Microsoftu. Hovorca spoločnosti totiž potvrdil, že Xbox Series X/S budú FSR podporovať.
„V Xboxe sme nadšení z potenciálu AMD FidelityFX Super Resolution technológie ako ďalšej metódy, ktorá umožní vývojárom zvýšiť framerate a rozlíšenie. O viac informácií sa podelíme už čoskoro.“
Podpora technológie FSR určite pomôže hlavne konzole Xbox Series S, ktorá bola od začiatku dizajnovaná na nižšie rozlíšenia, no na konkrétne výsledky jej podpory si budeme musieť ešte chvíľu počkať. To, že Xbox Series X/S konzoly budú podporovať FSR nie je vôbec žiadnym prekvapením, pretože Microsoft podporu FidelityFX nástrojov od AMD potvrdil už počas svoje Game Stack Live konferencie v apríli.
Incredible performance gains. Multiple quality settings. Built for all gamers. @AMD FidelityFX Super Resolution will be available June 22nd with even more titles on the way, on almost any graphics card. Let us know what games you want #FSR in at https://t.co/KVj36PHx7H. pic.twitter.com/hcKt40EUrk
— AMD Gaming (@AMDGaming) June 1, 2021