Rozšírenie zaručené.
AMD koncom minulého mesiaca oficiálne vypustilo do obehu technológiu AMD Fidelity FX Super Resolution, ktorá by sa dala v skratke opísať ako niečo, čo síce nesiaha na kvalitu DLSS, no stále je to lepšie ako nič.

Prečítajte si tiež
AMD Super Resolution je tu: Na DLSS 2.0 sa nechytá, ale…
Ako to už však v prípadoch takýchto technológií býva, jedna vec je vydať ju a druhá vec je získať pre ňu podporu. No ani tu neplánuje AMD ponechať nič na náhode. Spoločnosť totiž prezradila, že ešte v priebehu tohto týždňa sa podpory Super Resolution dočká hra Resident Evil Village, čo je asi najväčšia hra s podporou tejto technológie.
Ešte dôležitejšou správou je však to, že funkcia Super Resolution bola implementovaná do enginov Unreal Engine a Unity Engine, síce ešte iba v beta verzii, no je už iba otázkou času, kedy sa dostanú aj do plnohodnotnej verzie. A práve natívna podpora týchto dvoch enginov je kľúčová pre dlhodobý úspech technológie Super Resolution kvôli ich popularite. Vývojári tak nebudú musieť tráviť dni snahou o zapracovanie technológie a budú ju mať doslova na dosah ruky.
A aby toho nebolo málo, tak AMD vypustilo zdrojový kód k technológii Super Resolution a ten je k dispozícii pre hocikoho, kto sa v ňom chce vŕtať.
The source code for AMD FidelityFX Super Resolution is now available on @GPUOpen for developers to integrate into their games and software.
— Radeon RX (@Radeon) July 15, 2021
In addition, a beta branch of @Unity3D and a patch for @UnrealEngine are now available with #FSR built-in. Learn more in today’s blog.