NPC.
V najnovšom blogu k hre Horizon Forbidden West nám vývojári zo štúdia Guerrilla Games predstavili niekoľko kľúčových vylepšení pokračovania, ktoré majú zabezpečiť, aby ste mali pocit, že skutočne kráčate po hernom svete.
A tie sa týkajú primárne NPC postáv. Na začiatku bola vždy charakteristika jednotlivých kmeňov: „Na štarte projektu sme premýšľali nad každým kmeňom na ktorý v hre narazíme. Aké sú ich konflikty, ako zapadajú do príbehu a akú interakciu vykonávajú so svetom,“ napísala scenáristka hry Annie Kitain.
Dizajnér Espen Sogn dodal: „To, čo bola v Horizon Zero Dawn postava, ktorá stále stála pred vyhňou je teraz postava, ktorá presúva materiály, pije nápoje, rozpráva sa s priateľmi a žije svoj každodenný život. Pohybujú sa a správajú sa tak, ako keby mali k tomu dôvod.“
Pokračovanie prinesie aj systém davov – predpísané pravidlá určujú všetko od reakcií ľudí na vašu postavu, ich dennú rutinu, animácie a ďalšie aspekty: „Mali by ste už z diaľky vedieť identifikovať, na aký kmeň sa pozeráte. Chceme vytvoriť unikátne postavy, ktoré sa správajú ako samostatné bytosti. Neustále pridávame nové vrstvy autenticity cez animácie a správanie. Keď sú členovia kmeňu nachádzajú vo svojom bezpečnom prostredí, môžu sa správať prirodzene. The Oseram sú patriarchálnym kmeňom, takže ich interakcie sú skôr o „high fives“ a úderoch päsťami. The Utaru sú zas viac uvoľnený a často len ta posedávajú a komunikujú.“
Horizon Forbidden West príde 18. februára na PlayStation konzoly.