Jednoduché zdolanie.
Už po zverejnení recenzií na hru Sifu bolo zrejmé, že rozbité gamepady a nervozita a neúspešné pokusy o zdolanie budú bežným koloritom tejto hry. A pohľad na trofeje na PlayStation Network to len dokazuje. Zatiaľ čo trofej za prejdenie prológu získalo 82,3% hráčov, ktorí spustili Sifu, tak druhý level úspešne zdolalo len 32,6% hráčov a celú hru prešlo iba 6% hráčov.
Čo teda urobí štúdio SloClap? Bude sa spoliehať na mantru „git gud?“ alebo sprístupní možnosť voľby náročnosti? Zdá sa, že možnosť B je správna. V rozhovore v The Weekly to naznačil šéf vývoja Pierre Tarno.
Ten prezradil, že vo vývoji má štúdio zlepšenie prístupnosti hry, špeciálny high contrast mód a taktiež aj dodatočné stupne náročnosti. A to aj ľahšiu a aj ešte viac náročnú. Kedy však tieto vylepšenia prídu, to zatiaľ nevieme.
Hey! So it’s weird I get to help break news but yes #Sifu is getting #accessibility updates post-launch.
– Better captions
– High Contrast Mode on PS4/5 (was on PC, but not PS4/5 at launch due to a bug)
– Difficulty Modes. Both easier & harder, similar to Metroid Dread’s update. https://t.co/9pFTOmfvnR— Steve Saylor (@stevesaylor) February 11, 2022
Tarno skonštatoval, že si uvedomuje vysokú náročnosť hry a aj keď Sifu bol dizajnovaný ako ťažká hra, tak SloClap nechce, aby sa dostávala do konfliktu s zábavnosťou hry.