Dizajnér bojových sekvencií Juan Fernández z Ninja Theory pre španielsky server Vandal odhalil, že očakávania od Hellblade 2 sú veľmi vysoké: „Zdvíhame latku, pokiaľ ide o porovnanie kvality hry a počtu ľudí, ktorí na nej pracujú. Je nás síce viac, než nás bolo pri vývoji prvého dielu, no keď si porovnáme kvalitu hry, na ktorej teraz pracujeme, s tým, koľko ľudí zvyčajne na takýchto projektoch robí… je to úplne iná úroveň.“
Tešiť sa podľa neho môžeme napríklad na prepracované súboje, ktoré v prvom Hellblade neboli, ako sám priznáva, takej kvality, aby s ňou štúdio Ninja Theory bolo spokojné. „Chýbala tam variabilita nepriateľov a balansovanie. Mali skrátka priveľa života, dlho ste ich zabíjali a po čase to bolo únavné. Mali sme tam síce viacero rôznych kombinácií útokov, ale súperi vás nejako nepodnecovali k tomu, aby ste ich využívali. Hráči si osvojili nejaké dva či tri útoky a tie stále používali,“ ozrejmil vývojár, ktorého vyjadrenia prevzal a preložil napríklad portál VG247. V druhom dieli sa teda zjavne takýchto problémov obávať nemusíme.
Senua’s Saga: Hellblade II bude mať, podobne ako prvý diel, originálny prístup k žánru, no autori sa nespoliehajú na to, že tie isté prvky, ktoré nás dostali pri prvom dieli, zafungujú aj tu. „Bude tam veľa nových, efektných vecí,“ dodal na záver Fernández.
Hellblade 2, exkluzivita pre platformy Xbox Series X, S a Windows, ešte nemá stanovený dátum vydania.

Prečítajte si tiež