Čo to bude?
Je zrejmé, že Xbox sa úspešne spamätal z Xbox One generácie a Xbox Series X/S generácia už bude oveľa úspešnejšou. Jedna oblasť, v ktorej sa však Microsoftu nedarí preraziť prakticky od vydania prvej Xbox konzoly je však Japonsko. To je krajinou Nintenda.
Japonci majú veľmi špecifické herné chúťky a tým sa musí Microsoft prispôsobiť, ak chce mať vôbec nejakú šancu. A ako si zabezpečiť najlepšiu šancu na úspech? Napríklad tým, že bude spolupracovať s japonskými vývojármi.
Možno preto Microsoft nedávno najal do svojho Xbox Publishing tímu Matta Smitha, ktorý bol v minulosti producentom hier v oblasti Japonska pre EA. A ten naznačil, že ambície nie sú malé.
Smith totiž na sociálnej sieti Twitter prezradil, že hľadá do svojho tímu nových členov aby sa podieľali na spolupráci s „najlepšími vývojármi“ v Japonsku, ktorý „pracujú na revolučnom produkte“ pre Xbox. Smith taktiež spomína skúsenosti s Unreal Enginom, takže tento produkt bude zjavne postavený na technológii Epicu.
My team at @XboxPublishing here in Japan is growing. We are working with top-class developers on truly groundbreaking product for @Xbox. DMs are open, happy to answer any questions.
— Matt Smith (@ffs_matt) April 20, 2022
Current open roles 👇
O aké štúdio však ide zatiaľ zostáva tajomstvom. Posledné mesiace sa ale špekuluje, že Xbox spolupracuje so štúdiom Kojima Productions na novej hre, ktorá bude využívať silu cloud výpočtov a to by do tohto popisu celkom sedelo.
Prečítajte si tiež