Čo sa udialo v hernom priemysle za posledných 7 dní?
Reklamy v hrách?
Začiatkom týždňa zverejnil magazín Business Insider správu o tom, že Microsoft buduje platformu na integráciu reklám do hier. Našťastie, zatiaľ iba do free-to-play hier. To, či je to dobrá správa, to necháme na posúdení každého z vás, no treba si pamätať, že keď diablovi podáte prst, tak si zoberie celú ruku. Nanešťastie, koncom týždňa sme sa dozvedeli, že niečo podobné chystá aj Sony a tak sme zvedaví, ako to dopadne.
Prečítajte si tiež
Microsoft údajne pripravuje „reklamnú platformu“ cielenú na free to play hry
Prečítajte si tiež
Aj Sony pracuje na implementácii in-game reklám do free-to-play hier
Blizzard je späť?
Blizzard počas týždňa predstavil expanziu World of Warcraft a taktiež aj návrat legendárnej expanzie Wrath of the Lich King. A aby toho nebolo málo, zbierajú sa aj nové informácie o Overwatch 2. Po tichom období sa tak začína obdobie, kedy štúdio chystá opäť útok na peňaženky hráčov. Uvidíme však, aká bude kvalita…
Prečítajte si tiež
Betu Overwatch 2 už skúma komunita a prakticky potvrdila Battle Pass
Call of Duty navštívil Snoop Dogg, King Kong a Godzilla
Čo vám napadne, keď sa povie 2. svetová vojna? Podľa Activision to asi bude Snoop Dogg. Práve ten bol pridaný do hry ako operátor. Ani to však nestačilo, pretože sme sa dozvedeli o plánoch pridať do Warzone King Kinga a Godzillu. A…nevieme, čo na to povedať…
Prečítajte si tiež
Snoop Dogg je už hrateľnou postavou v Call of Duty
Prečítajte si tiež
Activision potvrdil, že v Call of Duty sa stretnú Godzilla a King Kong
Ragnarok ešte v 2022
Aj keď Sony Santa Monica ešte nemá pripravenú mediálnu masáž týkajúcu sa hry God of War Ragnarok, tak pri príležitosti 4. výročia vydania jednotky sa k nám predsa len prihovorilo. Máme čakať, no hry sa stále údajne dočkáme v tomto roku. Tak uvidíme.
Recenzie
Prečítajte si tiež