Niektoré veci začínajú dávať zmysel…
Napriek tomu, že Halo Infinite vyšiel až 6 rokov po vydaní Halo 5: Guardians, tak hra má od stavu „dokončená“ veľmi ďaleko. Infinite totiž chýba mnoho aspektov na ktoré si fanúšikovia série zvykli a sú do hry pridávané postupne.
Prečítajte si tiež
Kalendár nového obsahu pre Halo Infinite priniesol dobré a aj zlé správy
Prečo? Bolo 6 rokov málo na to, aby sme dostali kompletnú Halo hru? Minuloročný článok Jasona Schreiera naznačil, že Infinite mal problémy s prepracovaním enginu, vedením projektu a fluktuáciou zamestnancov na kontrakt.
Zdá sa však, že počas tých šiestich rokov vývojári experimentovali s mnohými konceptmi a všimli si aj úspech hry Overwatch. A ten sa im natoľko pozdával, že sa ho pokúsili implementovať do PvP časti Halo Infinite. Schreier to prezradil na sociálnej sieti Reddit: „Toto sa do môjho článku nedostalo – áno, 343 strávilo chvíľu prototypovaním systému hrdinov. Nepamätám si kedy sa presunuli späť na klasickú verziu, no môžem potvrdiť, že pracovali na rôznych prototypov na základe hrdinov. Myslím si, že tak boli vybudované prototypy pre PvE a PvP.“
<iframe id=“reddit-embed“ src=“https://www.redditmedia.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/uarpnq/rumor_halo_infinite_mp_was_originally_supposed_to/i5ztby1/?depth=1&showmore=false&embed=true&showmedia=false“ sandbox=“allow-scripts allow-same-origin allow-popups“ style=“border: none;“ height=“232″ width=“640″ scrolling=“no“></iframe>
Ak sú teda tvrdenia Schreiera pravdivé (a tie väčšinou sú), tak si môžeme s vďačnosťou povzdychnúť, že sa 343 Industries touto cestou nevydalo. Po vydaní Halo 5 sa totiž na vývojárov zosypala kritika, pretože sa snažili imitovať iné hry namiesto toho, aby sa držali „Halo šablóny.“ Ak by však vydali hero-based strieľačku tak je dosť možné, že by ich komunita ukameňovala za živa (obrazne povedané). Veď tvorcovia Battlefield 2042 by o tom vedeli rozprávať…