Dozvedáme sa to od šéfa londýnskeho štúdia Rocksteady Seftona Hilla, ktorý Gamespotu poskytol rozsiahly rozhovor ohľadom pripravovanej akcie z Batman univerza.
"Pôdorys Arkham City je asi päťkrát väčší ako Arkham Island. Musím ale priznať, že vytvorenie veľkého sveta len tak nebol náš primárny úmysel," rozhovoril sa Hill a pokračoval: "V Batman: Arkham Asylum sme sa zamerali na vytvorenie intenzívnej, ťaživej atmosféry vďaka zatvoreniu Batmana v blázinci a tomu, že sme Jokerovi povolili stupňovať obrátky."
"V Arkham City však chceme tento vzťah posunúť na vyššiu úroveň. Preto sme vytvorili zážitok, v ktorom hráči majú obrovské množstvo pohybovej slobody, avšak zároveň budú cítiť extrémny tlak výziev, ktorým budú čeliť." Znamená to teda, že hráči budú môcť ísť kedykoľvek kamkoľvek sa im zachce.
Podľa Hilla však hráči stále budú mať jasno, kam potrebujú ísť, ak sa iba chcú držať príbehového jadra. Ak sa iba budú chcieť pobaviť, prípadne trochu hazardovať so životom Batmana, to nebude problém. Jednoducho môžu preskúmavať ulice mesta a hľadať bočné misie, secrety či pouličné hádky.
Batman: Arkham City vychádza na jeseň vo verziách pre PS3, X360 a PC.
{gallery}/novinky/batmanaa/030211{/gallery}
zdroj: vg247.com